Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 20. maj 2005, 19:44

Jeg har købt et ATI 9600pro og har et 9200se siddende i .... spørgsmålet er så ...
1) Om jeg behøver at slette driverne fra 9200 ???

9200 kortet skal i en anden puter hvor der sidder et ældgammelt woodoo kort og vil lige høre hvordan jeg gør det nemmest på begge putere ???

2

fredag, 20. maj 2005, 19:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af batteltyphoon
Jeg har købt et ATI 9600pro og har et 9200se siddende i .... spørgsmålet er så ...
1) Om jeg behøver at slette driverne fra 9200 ???

9200 kortet skal i en anden puter hvor der sidder et ældgammelt woodoo kort og vil lige høre hvordan jeg gør det nemmest på begge putere ???

På pc'en med de to ATi-kort er det ikke strengt nødvendigt, men en god idé - så kan du også samtidig installere nyeste driver fra www.ati.com (Catalyst 5.5) skulle være den nyeste.

Så på begge pc'er gør du følgende:
-Gå ind i kontrolpanel -> tilføj/ fjern programmer
-Afinstaller alt der hedder noget med hhv. ATi og Voodoo/ 3Dfx.
-Sluk computeren.
-Skift kortet.
-Boot
-Installer ny driver.

3

fredag, 20. maj 2005, 20:06

oki takker det vil jeg prøve...

Men lige et tillægsspørgsmål .. med det nye 9600 fulgte der en ledning med 2 audiohanstik + et løst hunstik .... hvor bruger man det når det ikke passer nogen steder i det nye kort , og hvorfor putte det i kassen ????

4

fredag, 20. maj 2005, 20:18

Citeret

oki takker det vil jeg prøve...

Men lige et tillægsspørgsmål .. med det nye 9600 fulgte der en ledning med 2 audiohanstik + et løst hunstik .... hvor bruger man det når det ikke passer nogen steder i det nye kort , og hvorfor putte det i kassen ????

Det lyder lidt spøjst! Hvilket mærke/ model er det nye kort?

5

fredag, 20. maj 2005, 20:23

Sapphire ATi RADEON 9600 PRO Atlantis , 256mb ddr (advantage edition - 446mhz ddr memory speed)

6

fredag, 20. maj 2005, 20:34

Citeret

Sapphire ATi RADEON 9600 PRO Atlantis , 256mb ddr (advantage edition - 446mhz ddr memory speed)

Det er til TV-out. Er der ikke gule stik på?
Og dit kort må have et composite TV-out stik.

7

fredag, 20. maj 2005, 20:42

jo det er gule audiostik , men de passer ikke i kortet der er ... en videoout , en dvi-udgang og så en til skærmen .... det betyder ikke noget for mig da jeg ikke bruger det , men undrede mig bare ..... men tak for hjælpen :]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.