Tabbed browsing i IE 7

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    Det var sgu på tide :) dejlig funktion i hvert fald ;)


    Helt sikkert. Det er den største grund til at jeg bruger FireFox. Men brokker mig da heller ikke over den minimale mængde spyware :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Sjovt at de laver det, når de selv har udtalt at brugerne ikke ønskede tabbed browsing :D


    Det er vel gået op for dem at brugerne faktisk gerne vil have det.
    Det er også den primære grund til at jeg skiftede til firefox.

  • Det er da nice nok at de laver flere features i den grundlæggende IE ... Men forsætter jo nok med at bruge AVANT da der er mere end blot TABBED BROWSING der. De IE-brugere der har været som ville have mere end bare en browser har vel også altid brugt løsninger som AVANT. Den eneste grund til at skifte til FIREFOX er jo hvis man er "træt" af IE af en eller anden årsag jeg ikke lige kan se.


    Er det Microsoft man er træt af, så kører man jo slet ikke Windows :))


    Har dog selv FIREFOX installeret. Bruger den til at tjekke om den nu kan finde ud af at vise min HP ordenligt hvis jeg laver noget om. Men det er også det ... Utroligt hvad man ikke gør for de sidste par procent af de besøgende ... :))

  • Det var da også på tide de tog den beslutning, men nu er jeg forelsket i Firefox, så skifter ikke tilbage til IE bare fordi den har fået Tabbed-browsing ... Bruger kun IE til min netbank :( ... og når nogle ikke helt forstår at opbygge en hjemmeside ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Det er da nice nok at de laver flere features i den grundlæggende IE ... Men forsætter jo nok med at bruge AVANT da der er mere end blot TABBED BROWSING der. De IE-brugere der har været som ville have mere end bare en browser har vel også altid brugt løsninger som AVANT. Den eneste grund til at skifte til FIREFOX er jo hvis man er "træt" af IE af en eller anden årsag jeg ikke lige kan se.


    Er det Microsoft man er træt af, så kører man jo slet ikke Windows :))


    Har dog selv FIREFOX installeret. Bruger den til at tjekke om den nu kan finde ud af at vise min HP ordenligt hvis jeg laver noget om. Men det er også det ... Utroligt hvad man ikke gør for de sidste par procent af de besøgende ... :))


    ARhh grill :) de sidste par procent :D hentyder du til AVANT bruger :D:D:D


    firefox bliver jo brugt af flere :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag


    ARhh grill :) de sidste par procent :D hentyder du til AVANT bruger :D:D:D


    firefox bliver jo brugt af flere :)


    Kører Avant ikke bare som en slags skin, så om sige .. Altså den kører på IE's engine ? Så i bund og grund stadig IE bare med et andet look og funktioner ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Kører Avant ikke bare som en slags skin, så om sige .. Altså den kører på IE's engine ? Så i bund og grund stadig IE bare med et andet look og funktioner ?


    Korrekt. :)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Det er da nice nok at de laver flere features i den grundlæggende IE ... Men forsætter jo nok med at bruge AVANT da der er mere end blot TABBED BROWSING der. De IE-brugere der har været som ville have mere end bare en browser har vel også altid brugt løsninger som AVANT. Den eneste grund til at skifte til FIREFOX er jo hvis man er "træt" af IE af en eller anden årsag jeg ikke lige kan se.


    Er det Microsoft man er træt af, så kører man jo slet ikke Windows :))


    Syntes da at den gode sikkerhed i FF er en meget åbenlys årsag til at skifte. Jeg er træt af Microsoft, men kører alligevel Windows for ellers kan jeg ikke spille de spil jeg gerne vil, så det argument holder ikke rigtigt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    ARhh grill :) de sidste par procent :D hentyder du til AVANT bruger :D:D:D


    firefox bliver jo brugt af flere :)


    Nej, mente FF-brugerne ... Som jeg vist også skrev ? 8o


    Jeg droppede jo det javascript på min HP for det kunne FF sgu ikke finde ud af. Kan ikke lige huske hvem der overtalte mig til det, men jeg må være blevet blød på mine gamle dage når jeg bukker mig.
    Men nu er der også en stor del der ser min side via mozilla i forhold til resten af verden. Faktisk ca. 1/3 .... Det er jo LANGT over verdensgennemsnittet ...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Syntes da at den gode sikkerhed i FF er en meget åbenlys årsag til at skifte. Jeg er træt af Microsoft, men kører alligevel Windows for ellers kan jeg ikke spille de spil jeg gerne vil, så det argument holder ikke rigtigt.


    Du kan nu godt spille dine spil med Linux ;) ... Windows er IKKE en nødvendighed ... men en luksus for den dovne eller praktiske ... :)) ... så og sige ... :)) ... Så joh, mit argument holder stadig ;)


    Der er nu også nogle seriøse ulemper ved FF i forhold til IE ... fx. er de MEGET længere om at lukke huller i forhold til MS ... Om FF er "sikre" end IE kommer an på hvem man spørger .... Det svinger lidt op og ned ...


    Men kunne også nemt påstår at Linux er mere sikkert end Windows, men nu er verden også bygget op omkring windows mere eller mindre, så det er jo naturligvis mere udsat. Det stiller jo nogle helt andre krav, større behov for arbejde ... men også nogle medfølgende fordele.


    På nogle områder vil det altid være mest usikkert at bruge noget software som er MEGET udbredt ... Bruger man noget som få bruger i forhold, så er det logisk nok mindre udsat for trusler.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    de over holder stadig ikke standarden, så FF > IE indtil de gør


    Vil du have en tudekiks ? :))


    Ja, det er underligt at sider ser ud som det er ment i IE når koden indeholder fejl. Men fortrækker nu at se på resultatet frem for at se på fejl ...


    FF har den fejl at den viser fejlne ... Så kan man give verden skylden for det ... Shit happens ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Nej, mente FF-brugerne ... Som jeg vist også skrev ? 8o


    Jeg droppede jo det javascript på min HP for det kunne FF sgu ikke finde ud af. Kan ikke lige huske hvem der overtalte mig til det, men jeg må være blevet blød på mine gamle dage når jeg bukker mig.
    Men nu er der også en stor del der ser min side via mozilla i forhold til resten af verden. Faktisk ca. 1/3 .... Det er jo LANGT over verdensgennemsnittet ...


    Syntes ikke du skal lave din hjemmeside ordentlig for at glæde FF-brugerne, men fordi det er det rigtige :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Du kan nu godt spille dine spil med Linux ;) ... Windows er IKKE en nødvendighed ... men en luksus for den dovne eller praktiske ... :)) ... så og sige ... :)) ... Så joh, mit argument holder stadig ;)


    Der er nu også nogle seriøse ulemper ved FF i forhold til IE ... fx. er de MEGET længere om at lukke huller i forhold til MS ... Om FF er "sikre" end IE kommer an på hvem man spørger .... Det svinger lidt op og ned ...


    Du kan muligvis godt spille dine spil med diverse emulatorer, men det vil i mange tilfælde gøre spillet langt mere ustabilt osv. Du kan ihvertfald ikke spille din spil på Linux lige så godt som med Windows, så nej dit argument holder ikke :)


    Du siger jo selv at sikkerhedshullerne i FF bliver lukket langt hurtigere end IE, det er da et meget godt argument for at FF er mere sikker at bruge.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRottenJa, det er underligt at sider ser ud som det er ment i IE når koden indeholder fejl. Men fortrækker nu at se på resultatet frem for at se på fejl ...


    FF har den fejl at den viser fejlne ... Så kan man give verden skylden for det ... Shit happens ...


    Du kan da ikke kalde det for en fejl at Firefox ikke accepterer at der en fejl i en hjemmeside. Den eneste som har skylden i den sag er Microsoft, hvis de havde lavet deres browser ordentligt fra starten af ville vi slet ikke have det her problem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Syntes ikke du skal lave din hjemmeside ordentlig for at glæde FF-brugerne, men fordi det er det rigtige :)


    Gjorde det kun fordi jeg blev overtalt ... og fordi der er usansynligt mange FF-bruger der kigger ind på min HP. Man kan vel ikke give MS skylden for at en bestemt JAVA-kode ikke virker i FF ? ... Oder was ? ...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Du kan muligvis godt spille dine spil med diverse emulatorer, men det vil i mange tilfælde gøre spillet langt mere ustabilt osv. Du kan ihvertfald ikke spille din spil på Linux lige så godt som med Windows, så nej dit argument holder ikke :)


    Joh, mit argument holder nu fint.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Du siger jo selv at sikkerhedshullerne i FF bliver lukket langt hurtigere end IE, det er da et meget godt argument for at FF er mere sikker at bruge.


    Lige omvendt ... ;) ... Læs lige igen ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Du kan da ikke kalde det for en fejl at Firefox ikke accepterer at der en fejl i en hjemmeside. Den eneste som har skylden i den sag er Microsoft, hvis de havde lavet deres browser ordentligt fra starten af ville vi slet ikke have det her problem.


    Ja, du har ret i at det er skummelt at MS har bixet det sammen sådan, men skal man have en betydelig andel på et markede, så skal man jo være mindst lige så god som den der dominere markedet enevældigt.


    Det hjælper jo ikke at have seriøse begrænsninger bare fordi at tingene er lavet på en anden måde end den "rigtige". Man kan også give sin bank eller MS skylden for hvis deres netbank ikke virker med FF, men man kan også give Mozilla skylden for at lave noget som ikke kan det samme som én af deres konkurranter kan.... Man kan selvfølgelig også bare sætte sig ned og tude .... Hver sin lyst.


    JEG ser det som en fejl at Mozilla ikke har programmeret deres browser så den var mindst lige så god som IE på alle områder. Hvis de havde det, så skulle jeg nok være den der var skiftet over. Men da det ikke er tilfældet, så holder jeg mig til det der trods fejl-koder og meget andet virker i praksis på alle områder.


    Men nok om det ... Det som det gik ud på var at MS kommer med en ny version af deres browser. En version som langt som længe der ser ud til at der er kælet lidt for med hensyn til udvidet brugermuligheder ... Men tiden vil jo vise hvor meget der kommer ... og om det giver et ramaskrig gennem samfundet ... eller hvad man nu kan sige ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Joh, mit argument holder nu fint.


    Du kunne evt. prøve at forklare hvorfor ift. de nye argumenter fra min side :)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Lige omvendt ... ;) ... Læs lige igen ... :))


    Du mener altså at sikkerhedshullerne i IE bliver lukket hurtigere end dem i FF? Det er jo til grin, se bl.a. http://comon.dk/index.php/news/show/id=21619 .



    Der har vi så bare forskellige meninger. Jeg syntes det er fornemt at Firefox laver deres browser korrekt, sådan at hjemmesider med tiden vil blive mere og mere rigtige, selvom det også gør at Firefox mister noget popularitet. Du syntes det er godt at MS bruger et beskidt kneb for at sikre deres monopol-status, og på samme tid røvrender brugeren. Hver sin smag.