Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 17. maj 2005, 15:16

Hej..
Jeg har et Nvidia Gforce 6600 GT-grafikkort. Mit problem er, at jeg ikke kan få undertekster på den sekundære skærm, når jeg ser film. Jeg har langt om længe fået billedet til at komme på Tv-skærmen. Kortet er sat til klon og video-overlay, ellers virker det ikke. Er der nogen, der har en løsning på mit problem??

2

tirsdag, 17. maj 2005, 15:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af MWT
Hej..
Jeg har et Nvidia Gforce 6600 GT-grafikkort. Mit problem er, at jeg ikke kan få undertekster på den sekundære skærm, når jeg ser film. Jeg har langt om længe fået billedet til at komme på Tv-skærmen. Kortet er sat til klon og video-overlay, ellers virker det ikke. Er der nogen, der har en løsning på mit problem??

Snakker vi DVD eller subs via et DirectShow filter som Vobsub?

Prøv evt. at sætte dit TV til primær skærm.

3

onsdag, 18. maj 2005, 03:07

Kan ikke huske hvordan man gør - desværre. Længe siden jeg rdede med Nvidia-kort. Men mener det er inde i "indstilliger for klon" hvor du skal tjekke et eller andet.

Har forresten lukket og fjernet din anden tråd, som var magen til. HVis du har nogen ? vedr. dette så send mig en PM. Håber der kommer en nviodia-nørd og hjælper dig. Good luck. :)

4

onsdag, 18. maj 2005, 15:44

Når jeg sætter fjernsynet til primær skærm, virker det fint nok. Men på mit gamle kort kunne man sætte det til at vise nøjagtigt det samme på begge skærme. Jeg orker ikke at skulle skifte mellem skærmene hver gang.. Vi snakker undertekster i BSplayer..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "MWT" (18.05.2005, 15:47)

5

onsdag, 18. maj 2005, 18:26

Bruger du BS player fordi teksterne er hentet ?
Hvis ikke, så prøv at afspil filmen i en anden afspiller.
Det gjore en af mine venner her forleden, og det virkede fint.

6

onsdag, 18. maj 2005, 20:06

Du kan ikke få vist film på begge skærme samtidigt.
Grafikkortet kan kun kører overlay (den måde filmen vises på) på en skærm ad gangen, og det er lettest at styre ved at vise det på den primære.

7

torsdag, 19. maj 2005, 13:47

Okay.. Tak for hjælpen.. :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.