Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 22. maj 2005, 20:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin
Har du kørt SpyBot fuld opdateret evt. i fejlsikret tilstand. Burde efter sigende hjælpe, på så at sige alt.

Har kørt spybot i normal tilstand. Kan godt prøve i fejlsikret, men det bliver ikke nu, orker det ikke :)

Det er bare push'n'hold "F8" aye?

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

22

søndag, 22. maj 2005, 21:19

jeg har også haft problemer med det og ligende latterlige programmer.... nogen gange er det ikke nok at ens antispyware fjerner det man ska selv ind og fjerne en/flere mapper i :

C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data

C:\Documents and Settings\*dit computernavn*\Application Data

C:\Documents and Settings\Default User\Application Data

inde i de mapper er der masser af spy/adware der kan gemme sig... bare husk du ikke skal slette de mapper hvor der står "windows" - "adobe" -"macromedia" eller andre programmer som man selv bruger ;)

huh?

23

mandag, 23. maj 2005, 01:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Det er bare push'n'hold "F8" aye?

Jep ..

Og hvis det ikke fjerner det, så sig til .. Så prøver jeg lige at snakke med de hårde spywarefjernere fra arbejdet .. :))

Jeg har bare haft held med at fjerne det på et par maskiner med MS Anti Spyware ..

24

mandag, 23. maj 2005, 17:25

Jeg har også det skidt. Men Burger, du må da lige få ham den hardcore til at hjælpe os :)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

25

mandag, 23. maj 2005, 17:34

fandt dette:
http://www.geekstogo.com/forum/Need_to_r…ora-t24042.html

måske virker det?

google -> how to remove..

26

mandag, 23. maj 2005, 17:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af axasion
Jeg har også det skidt. Men Burger, du må da lige få ham den hardcore til at hjælpe os :)

EDIT: Jeg havde 17 adware/spywar, og jeg har lige formateret og SP2 er installeret. Men Microsoft AntiSpyware hjalp da på det :D Har ingen nu, og Aurora er også gone.

Tak Microsoft.

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

27

mandag, 23. maj 2005, 20:21

har også aurora DAMN det er provo!! tror snart jeg formatere!!

28

mandag, 23. maj 2005, 21:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Purple-Hands
har også aurora DAMN det er provo!! tror snart jeg formatere!!

Tror snart det er et år siden jeg har formateret. Kunne være man skal overveje det samme engang. Men må vente til efter studentereksamen.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

29

onsdag, 25. maj 2005, 04:02

Så skulle jeg gerne have fundet frem til en løsning ..

Aurora skulle eftersignende være en virus, og løsningen på problemet kan findes her ..

Håber I så vil få skidtet fjernet ..

Jeg må have taget fejl af Aurora og så en af de andre irriterende ting folk får ind på deres maskiner, for det kan ikke rigtig være det jeg har fjernet med spybot, ad-aware og MS Anti spyware ..

30

mandag, 13. april 2015, 08:17

Reklamekøb er muligt på Tweak.dk

/crew

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.