Little big adventure 2, købes hvor ?

  • Har søgt på spilpriser.dk, jeg har kigget på google men har ikke været så heldig ... Nogen steder det kan købes ?


    Hvis ikke må jeg besøge den lokale biks engang ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af afFe_heg
    Hva vil du gi for en perfekt bevaret original cd? :>


    Følger alt med ?


    Men det afhænger alt sammen af hvad spillet koster ude i byen, hvis det stadig kan købes ..


    Men du kan prøve at komme med hvad du mindst vil have for den, så kan vi måske blive enige :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af afFe_heg
    BAre cden i originalt cover. Ingen manual osv, kun den manual.txt der er på cden.
    100 kr?


    inkl. fragt?


    Kan du eventuelt sige mig hvornår det udkom ?


    1'eren er fra 1994

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af afFe_heg
    Puh, kan ikke huske det. Tjekker lige når jeg kommer hjem


    bare iorden ...


    Man kan få et spil som D2 for 72 kr. på edbpriser for nyt og det er fra 2001 .. kommer for LBA2 er ældre, men ved det bare ikke helt ..

  • Den cd jeg NU sidder med i hånden er produceret i 1997, og kører i win95 og MS-DOS :) hahah.


    Spillet er sgu en klassiker, og husker tydeligt hvordan man gennemfører - hmm man får helt lyst til at tage en tur mere :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af afFe_heg
    Den cd jeg NU sidder med i hånden er produceret i 1997, og kører i win95 og MS-DOS :) hahah.


    Spillet er sgu en klassiker, og husker tydeligt hvordan man gennemfører - hmm man får helt lyst til at tage en tur mere :crazyeyes:


    Hehe, ja det er nemlig en rigtig god klassiker ... Sikker på du overhovedet vil af med det :P


    gad vide om det overhovedet kan køre i windows Xp


    Når det nu har så mange år på bagen er 100 kr. måske i overkanten ...

  • oM 100 kr er i overkanten er op til dig, du kan da bare skaffe det andre steder :))


    Men, JA - det kører i winXP - har lige testet ;) det kræver dog en patch.......... Som jeg self har link til ;) som evt kan smides med på diskette eller cd..


    Har lige kørt det på det system der står i min signatur

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af afFe_heg
    oM 100 kr er i overkanten er op til dig, du kan da bare skaffe det andre steder :))


    Men, JA - det kører i winXP - har lige testet ;) det kræver dog en patch.......... Som jeg self har link til ;) som evt kan smides med på diskette eller cd..


    Har lige kørt det på det system der står i min signatur


    Fair nok, vil lige se om jeg overhovedet kan skaffe det i byen ellers kan man jo også sige det er lidt af et antikt spil :)


    1'eren kan iøvrigt fåes som abondonware ...


    Men rart at vide det rent faktisk funker i XP, ellers ville der ikke være meget sjovt i at eje spillet :]