Alt for høj ping i cs 1.6 (cl_flushpacket..)

  • Hey alle..


    Efter TDC har sat min forbindelse ned fra 4mbit til 1mbit, er min ping i cs gået amok.


    Nogen gange kan den bare gå fra 40 og op til 150 når jeg møder andre, men det er når jeg har en "god" ping, andre gange går den fra 200 til 1000+ og får en besked i hjørnet hvor der står cl_flushpacket.... Kan ikke helt huske hvad der står.


    Min choke er også blevet højere...


    Køre self. med rate 20000/25000, cmd_rate 101 og updaterate 101, har prøvet den CPL GUI, men har ikke rigtig hjulpet, burde heller ikke være min cfg der er problemet, da det er sket fra en dag til en anden.


    Hjælp plz.. ;(

    Asus Rampage Formula, E8400, 3870x2, OCZ 4gb ReaperX PC-8000, Thermaltake ToughPower 850, 750gb F1, Logitech Z-5450 Digital, LG 192u og Samsung 226BW, Cosmos S. Vandkøling @swiftech/EK.

  • Båden din cmdrate og updaterate skal sættes ned for at få mest ud af din båndbredde, men det er som du selv siger nok ikke der problemet er. cl_flush[...] forekommer enten pga. dårlig serverforbindelse eller dårlig internetforbindelse. Hvis det sker på forskellige servere burde du måske lige ringe til TDC.