Hey mangler en til at lave et banner!

  • http://www.juice.frac.dk Mangler et banner til toppen....


    En der vil lave et til mig plz? Er sku en skovl til sån noget...så plzzzzz help me :D


    Der skal stå "JuiCe" og med farver som passer resten af sitet....



    Og samtidig ka i jo li lave en bruger der ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().


  • Her lige et første forsøg, brug det vis du lyster. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Her lige et første forsøg, brug det vis du lyster. ;)


    Det fandme nice lavet...damn gad godt at lære det photoshop..men har sku ikk tid og tålmodighed....Tog det der lang tid?


    EDIT: Hvis det ikk er for meget at forlange, kan du så lave det i en lidt større opløsning? som du ka se på siden bliver det lige lidt for "pixeleret" når det ska side der ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313


    Det fandme nice lavet...damn gad godt at lære det photoshop..men har sku ikk tid og tålmodighed....Tog det der lang tid?


    Så'n ca. 15 min. Kopierede den nuværende baggrund og lage så en text-layer ind oven på. Legede så lidt med fonte -> så legede jeg lidt med layer styles og blending options. Så var den der. Lidt samme fremgangsmåde når jeg laver signaturer.


    Edit: Ja det ka' jeg godt se - skal lige ha' lidt mamse. :]
    Så kigger jeg på det.
    Edit 2: Det skyldes at du strækker billedet ud. Det jeg kopierede var mindre end det er nu ! Men kigger på det senere.

  • ok, det vil jeg da se frem til ;)


    Har du evt. en hjemmeside osv=? Så vil jeg nævne dig nederst på siden så folk ved hvem der har lavet det ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Ser godt ud, ja. Men det er da for stort? (1158 x 144) i forhold til resten af sitet.
    Er det dig Deuce, der har trukket i det ;o)


    Hos mig ser den sådan ud (godt reduceret lidt) Men har 1280x1024. prøved lige at se den i 1152x864 og i 1024x768. Der manglede der noget af banneret ude i højre side.
    Mit første forsøg var lavet i en mindre størrelse - men det så meget grovkornet ud.

  • Øhm .. Du skulle måske overveje at gøre et eller andet ved dit banner, for på min skærm ser det mildest talt ikke specielt heldigt ud ..


    Derudover skal du nok overveje hvilke funktioner folk har adgang til på din side .. ;)


    Edit: Og ved så ikke hvor smart det er, at du ta'r credit for andre folks arbejde .. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Kan ikke besøge linket :]


    Ditto. Det kunne da godt se ud som om at han har pillet det ned igen. :boxed:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Banneret skal være så stort.....har i problemer med at se det eller hvordan?
    Den strækker selv billedet ud så det passer til rammen..


    Hva mener du med at jeg tar credit for andres arbejde? Har skrevet hvem der har lavet banneret....


    Siden er nede fordi frac.dk har lukket den.....


    Ved ikk hvorfor, men de syns jeg har en fil på min ftp der ikk er lovlig....fik en mail fra dem her i morges


    /web/www/frac/users/juice/e107_plugins/integrity_check/crc/core_v0.617b20040917.crc.gz


    Det så den fil der ikk må være der, men har nu slettet den...Nu venter jeg så på at de fatter det og aktivere siden igen....



    EDIT: hehe hov ska li ha lavet det der om med jeres rettigheder....godt du li skrev det ;) tak

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet 2 gange, sidst af JuiCe ().


  • Hvis du nu kigger på det jeg har vedhæftet så er banneret ligesom større end resten af siden .. Det ser jo ikke godt ud ..


    Mht. credits så står der normalt i bunden af siden:


    Quote


    All trademarks are © their respective owners, all other content is © e107 powered website.
    e107 is © e107.org 2002/2003 and is released under the GNU GPL license.
    XXX theme by XXX


    Det har du jo ligesom ændret .. Men designet er jo ikke ligefrem dit .. Og CMS systemet er heller ikke ..

  • Burger: AAAh på den måde...hmm hvis de ikk vil ha man sletter det, så må de jo gøre så man ikk kan...så'n er det...Desuden står der os hvem der har lavet temaet, og det ka ikk slettes....


    Nu gad jeg godt at frac.dk kunne aktivere min side igen...ville være hyggeligt.....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2