Steam - CS - DOD

  • Hej - Min svoger har installeret en udgave af HL2 og samtidig oprettet steam account (hvilket han ikke havde før til HL1) Han brugte koden til HL1 til account da HL2 koden er væk ? Men på den nye steam account i Games er der kun HL 2 og CS 2 osv. dvs. han kan ikke spille gammel CS1 og DOD1 via steam ???


    Jeg har logget på hans steam konto hjemme ved mig selv og der vises alle spil (både 1 og 2 i CS, DOD, HL m.m) hvorfor ikke ved ham ?


    Jeg har jo installeret steam og logget ind på hans account der er oprettet med HL1 koden ??? Hvordan kan det være ?


    P.s Han har faktisk 2 HL1, men mistede password til steam account, dvs. han har cd key, email men kan ikke huske password (og det spørgsmål der kommer ved tilsendelse af ny password) Hvad gør han der, for så kunne han oprette bruge samme gamle steam account som før hvor CS1 og DOD 1 m.m er med i ?

    Skrevet af dosdesign den 19-04-05

  • Ja men hvis han klikker browse games og "Register games I already own" og så indtast cd-keyen igen der.
    " og indtaster keyaccount, står der jo at den er i brug, så det kan man ikke ???