Undgå logning af besøgte steder?...

  • Hejza...


    Er der nogen der ved hvordan jeg undgår at en adresse bliver logget når jeg besøger en hjemmeside?.. Du ved den funktion der normalt hjælper en med hurtigt at gå til en tidligere besøgt adresse...


    Alternativt hvor kan jeg slette denne logning/adresse uden at slette alle andre?...


    Er ved at finde en overraskelse til kæresten, som han ikke lige skal opdage - endnu.... ;-)


    Håber der er en der kan hjælpe.... Er jo blondine ;-)


  • Hvilken browser?


    Både IE og Firefox har mulighed for det.


    EDIT: De har ikke lige den funktion du mangler - altså at kunne slette én enkelt adresse. Men de kan i hvert fald slette alle.

  • Det er IE 6.0...


    Ved godt hvor jeg sletter alle... Men så lugter han måske lunten og så kan jeg sgu nok ikke være i fred....


    Vil kun slette den specifikke adresse jeg har besøgt...


    Det nemmeste vil jo være hvis adressen slet ikke bliver logget...


    Håber der er en der kan hjælpe....


    PS.: HAn bliver vildt glad for det... ;-)

  • Det er ved at være tæt på.... Det er bare ikke nok at slette det i History.... Adressen kan stadig ses i adresse-feltet når jeg har skrevet det første bogstav efter http://www. Den foreslår jo alle de adresser jeg tidligere har besøgt der begynder med samme bogstav...


    Er det mon en del af Temporery Internet Files eller History... I den danske version hedder det at "Rydde mappen oversigt" når man vil slette alle adresser... Men denne mappe kan jeg ikke lige finde....


    Vi nærmer os....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri
    brug en anden pc :roller:


    Eller opret en anden bruger på samme PC (det er der alligevel en forfærdelig masse gode grunde til). Historikken bliver gemt separat for hver bruger.


    Alternativt kan man jo installere Firefox, besøge siden og derefter nøjes med at slette Firefox' historik. Der er jo ikke noget skummelt i, at den mangler i en helt nyinstalleret browser...