msn pasword (haster)

  • dawser er der en der kan fortælle mig hvordan jeg laver min msn kode om da jeg tror der er en der kender den så det må gerne gå lidt stærkt

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sniffer
    dawser er der en der kan fortælle mig hvordan jeg laver min msn kode om da jeg tror der er en der kender den så det må gerne gå lidt stærkt


    dit password til msn er det samme til din email, så ind i din hotmail og ændre den inde i options

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    dit password til msn er det samme til din email, så ind i din hotmail og ændre den inde i options


    hva så hvis man ikke bruger hotmail? ;)
    http://login.passport.net/
    tryk ændre password.
    Det gælder ved alle MSN

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • Der må jeg blank erkande at det ved jeg ikke.


    Jeg vil skyde på at den kun ændre MSN adgangskoden.
    Kan huske når man skal aktivere en konto, skal man angive adgangskode. Så tror kun det er adgangskoden til din MSN logon den ændre.


    Mailen rører den ikke ved medmindre det er hotmail. Så bliver begge adgangskoder ændret.


    det ville gjeg skyde på hvertfald, men som sagt er jeg lidt blank der ;)

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB


  • ja det kan godt være du har ret.. det kunne ihvertfald godt passe, at de har lavet det på den måde..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af origin


    men det må vel stadig være det samme som til din mail? altså den mail du bruger til msn


    Nej det er ikke.


    Jeg bruger @gmail.com til min msn, og det er bare den mail der er registreret i Passport. Passport og Gmail er IKKE de samme, og har ikke nogen relationer til hinanden, og kan derfor IKKE ændre ends adgangskode til sin mail.


    Det at man bruger en mail på passport er det samme som ens ICQ nummer, eller simpelthen bare ens login her på Tweak.


    Hvis du ændrer dit login her, så bliver din Windows adgangskode heller ikke ændret vel? :)


  • gør den ik? det er derfor jeg ikke har kunne komme ind på min computer de sidste par dage så :crazyeyes: :P


  • hov hov. jeg kom først *gg*
    Bare træls der flere der svare på samme spørgsmål :)

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dragox


    hov hov. jeg kom først *gg*
    Bare træls der flere der svare på samme spørgsmål :)


    Dit er ikke en konstantering, du stilte det op som formodninger, hvor du ikke var helt sikkert på hvad der var rigtigt.


    Mit var en konstantering, da jeg ved at det hænger sådan sammen :P