Hjemme side!



  • Øøøøøøh - hvad tror du selv.... :roller: :roller:

  • Du kan finde en trial af Dreamweaver MX 2004 her: http://www.macromedia.com/downloads/



    Mht. at Frontpage 2003 er noget lort .. hvorfor er det så lige det? Frontpage er IMO et ganske udmærket program, så kan ikke rigtigt hvorfor det skulle være så ringe.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • har hørt at first page er kanon godt!


    men bruger selv notepad...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith


    har hørt at first page er kanon godt!


    men bruger selv notepad...


    Enhver teksteditor er helt udmærket, specielt hvis det er mulighed for at vælge tekstformatering/tegnsætning i dokumentet, sådan on-the-fly. Det gør jeg ihvertfald selv stor brug af.


    Jeg bruger Notepad++, som jeg virkelig synes er en virkelig lækker editor med enormt mange features: http://notepad-plus.sourceforge.net/uk/about.php

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Well, frontpage har i hvertfald være noget hø, har ikke prøvet 2003 .. Men førhen fyldt den tons af unødig kode ind 8o


    DW kan også være træls til tider .. Foretrækker den dog frem for FP ..

  • FrontPage er udemærket til folk der ikk ka html og gerne vil lave en hjemmeside, men generelt så er det kun wysiwyg editors der ka tiltrække mig


    En ordentlig editor er en der ikk piller ved koden og har nogle få ekstra funktioner, som f.eks. syntax farvning.. Til nøds ka det godt bruges at der er nogle opslagsværker i, hvis man nu sidder fast og ikk ka huske HEX-koden for marineblå og ikk vil bruge rgb-koder


    Men når jeg engang imellem får tid til at programmere, så holder jeg mig til TSW WebCoder

  • har også altid bare brugt notepad.
    Så kan jeg jo selv styre min formatering af kilden.
    Editors ændrer som regel en masse i fomateringen så som tilføjer tabs og lignende.
    Notepad kræver jo selvfølgelig bare at man kender HTML og kan forestille sig hvordan det kommer til at se ud.
    Ellers har jeg brugt en gammel version af Adobe Go Live hvis der var nogle funktioner jeg ikke vidste hvad hed (var så heldig at en bekends glemte sin go live cd) til lige at se hvad det hed.

  • Brugte faktisk dreamweaver fordi jeg er for doven til f.eks. selv at skrive mine tabeller eller fordi jeg ikke lige kan overskue hvordan koden skal opstilles for netop en sådan tabel .. Bruger den også gerne til farvekoder og lign., kan ikke alle de pokkers farvekoder der nu findes ... Sort og hvid hænger dog ved :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    FrontPage er udemærket til folk der ikk ka html og gerne vil lave en hjemmeside, men generelt så er det kun wysiwyg editors der ka tiltrække mig


    En ordentlig editor er en der ikk piller ved koden og har nogle få ekstra funktioner, som f.eks. syntax farvning.. Til nøds ka det godt bruges at der er nogle opslagsværker i, hvis man nu sidder fast og ikk ka huske HEX-koden for marineblå og ikk vil bruge rgb-koder


    Men når jeg engang imellem får tid til at programmere, så holder jeg mig til TSW WebCoder


    Fatter ikke hvad du skriver der? I starten skirver du WYSIWYG editors er de eneste du kan lide, men derefter snakker du som om du er mere notepad dyr, og helt tilsidst snakker du om TSW WebCoder??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    hehe ... skulle lige til at skrive det ... :))


    Super lækket program :clap:


    Wow, det program ser jo cool ud ... :clap:


    Er det muligt at man ligesom med dreamweaver kan logge på ftp og redigere lige direkte på serveren ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Fatter ikke hvad du skriver der? I starten skirver du WYSIWYG editors er de eneste du kan lide, men derefter snakker du som om du er mere notepad dyr, og helt tilsidst snakker du om TSW WebCoder??


    Erhm.. Til gengæld forstår jeg ikk hva du mener :P Jeg siger at det kun er wysiwyg editors jeg ka li selv at bruge, TSW WebCoder er jo også wysiwyg :crazyeyes:


    TSW har bare de ekstra funktion jeg snakker om.. :boxed:



    Du må uddybe hva det er du ikk forstår, hvis du stadig ikk gør det

  • ellers findes der et godt dansk brygget program.. Stones webwriter som også fåes gratis til privat brug med registrering og det hele...


    (søg efter google for deres hp gider ikke lige fiske den frem)


    EDIT: den kom ud af hovedet alligevel:


    http://www.webwriter.dk/

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

    Rettet en gang, sidst af jK^ ().