MSN 7,0 og Winamp!

  • Hey hvordan får man winamp til at blive vist i dit navn i MSN...altså de sange man afspiller i winamp....lisom man kan gøre med media player...
    Har installeret det der plugin "MSN Messenger Music plugin", men ka ikk få det til at virke...


    Nogen der ka hjælpe?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, har du vel husket at aktivere funktion til for hvad du "lytter til". Det er således at MSN kan tage både fra WMP og Winamp.
    > WMP - opdatering af codec
    > Winamp - uden toaster.

  • Hejsa, har et relevant spørgsmål til dette .. Har toaster installeret og der popper også sådan en fin ting op fra MSN når man spiller et track i winamp, men den viser ikke hvad man spiller .. Og vil man slå funktionen til, så skal man installere wmp ? .. Har sat toaster til kun at bruge MSN ...


    Ved i hvad det kan være ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Hejsa, har et relevant spørgsmål til dette .. Har toaster installeret og der popper også sådan en fin ting op fra MSN når man spiller et track i winamp, men den viser ikke hvad man spiller .. Og vil man slå funktionen til, så skal man installere wmp ? .. Har sat toaster til kun at bruge MSN ...


    Ved i hvad det kan være ?


    http://tweak.dk/forum/thread.php?postid=478227#post478227 ;)


    Edit: Sorry ka se du har været inde i tråden før, så det hjælper sikkert ikk at linke :)


    Syns bare det blev forklaret i tråden - Eller ihvertfald omtalt :))

  • brug 10 min og sæt dig in i settings i toaster du lære det rimelig hurtigt selvom det ser meget uoverskueligt ud.... har valgt at slå det fra og så slå winamps egen lille boks til nede i hjørnet :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    brug 10 min og sæt dig in i settings i toaster du lære det rimelig hurtigt selvom det ser meget uoverskueligt ud.... har valgt at slå det fra og så slå winamps egen lille boks til nede i hjørnet :D


    sådan et boks der popper op ligesom når en logger på MSN ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    sådan et boks der popper op ligesom når en logger på MSN ?


    en blok de popper op i msn kan du tage screenshot af det for det har jeg ikke set :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag


    en blok de popper op i msn kan du tage screenshot af det for det har jeg ikke set :S


    Ikke lige pt, kan gøre det derhjemme .. Men altså et popup i stil med det popup-vindue msn laver når en logger på .. Sådan en popup laver min når jeg afspiller et track ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    brug 10 min og sæt dig in i settings i toaster du lære det rimelig hurtigt selvom det ser meget uoverskueligt ud.... har valgt at slå det fra og så slå winamps egen lille boks til nede i hjørnet :D


    Hvor finder jeg toaster-options ? :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    Hvor finder jeg toaster-options ? :O


    Du går ind i preferences og ned under plugins ... klikker på toast også kan du vælge indstillinger. Ikke 100% korrekt, men i den stil ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Du går ind i preferences og ned under plugins ... klikker på toast også kan du vælge indstillinger. Ikke 100% korrekt, men i den stil ..


    Takker... Hvordan skal instillingerne så være fordi mine kontakt personer kan ikke se mig :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Husket at aktivere det i msn ?


    Jeg måger rundt i det... Kan ik finde aktiverings stedet ? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ROMkuglen
    jeg fandt sådan en i min toaster


    Hvor har du downloadet den fra? jeg har ikk virus i min....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2