RadioCenter 2005

  • Hej,


    Jeg har i nogen tid arbejdet på et program kaldet: RadioCenter, fordi jeg var træt af at gå ind på de forskellige hjemme-sider, hver gang jeg ville høre netradio. Derfor skrev jeg dette simple program, som gør det let og hurtigt at høre netradio. RadioCenter indeholder de største danske kanaler, og flere kommer til.


    Du kan læse mere om RadioCenter på http://radio-center.tk/ hvor programmet også kan hentes.


    I må meget gerne skrive jeres mening om programmet i denne tråd!


    Med Venlig Hilsen
    Tank


    P.S. Håber ikke jeg har placeret denne tråd det forkerte sted, hvis jeg har, så vær venlige at bære over med mig. Tak.

  • Rigtig fedt program.. ! Flot lavet ! Det kunne så være fedt hvis man selv kunne lægge radiokanaler ind .. Men det er nok svært at lave.. :) Ellers er det sq et godt og flot stykke arbejde der !!


    :clap:

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Tak for de gode kommanterer.


    Glæder mig i kan lide programmet. Det er jo mit første "kommercielle" stykke software, og det er da dejligt man som 14 årig kan lave noget folk kan bruge!


    Venlig Hilsen
    Tank

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tank
    Tak for de gode kommanterer.


    Glæder mig i kan lide programmet. Det er jo mit første "kommercielle" stykke software, og det er da dejligt man som 14 årig kan lave noget folk kan bruge !


    Venlig Hilsen
    Tank


    Er du ude på at få mig til føle mig dum ;)
    Godt gået, du må da helt klart have en fremtid i programering.
    BTW Kan du ikke få nogle flere kanaler lagt ind, så har du helt sikkert mig som fremtidig bruger :)

  • Hej,


    Har programmeret siden jeg var 9 og startede med Visual Basic 4, så har da en smule erfaring, men langtfra nok til at lave noget avanceret.


    Tak for den fine ros!


    DiRtBaG, hvis du lige vil nævne de kanaler du vil have ind, skal jeg se hvad jeg kan gøre. Jeg prøver at holde det programmet mest på de store danske kanaler, de 5 franske skyldes dog at jeg selv er halvt fransk :)

  • men kan du ikke "adde" en funktion der gør det muligt at vi selv kan tilføje diverse radiostationer... altså ligge en lille manager ind ? synes programmet er virkelig godt og simpelt, men mangler lige den funktion da jeg mest lytter til radiostationer i tysk:D


    MEN KEEP UP THE GOOD WORK siger jeg bare :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tank
    Hej,


    Jeg har i nogen tid arbejdet på et program kaldet: RadioCenter, fordi jeg var træt af at gå ind på de forskellige hjemme-sider, hver gang jeg ville høre netradio.

    Det ser lækkert ud - thumbs up fra mig også [Blocked Image: http://www.modthesims2.com/images/smiley/awesomework.gif]
    Mht. (net)radio oversigt, kan du finde en liste af forskellige lands dækkende netradio her. En side som jeg kan varm anbefale :)