DVD Kapitel "samler"?

  • Hey...Jeg har lagt en DVD ind på min HD, og nu er den jo så i kapitler....Hvordan samler man den så man ka se den? :S

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvis du bruger PowerDVD, kan du vælge i det at du vil "play DVD from harddisk"..
    Derefter vælge du bare den mappe filmen ligger i...


    Så vil den vise den som om du afspillede den normalt...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Hvis du bruger PowerDVD, kan du vælge i det at du vil "play DVD from harddisk"..
    Derefter vælge du bare den mappe filmen ligger i...


    Så vil den vise den som om du afspillede den normalt...


    Ok....det prøver jeg så

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ja, du kan bare vælge de filer ud manuelt som du vil se. Og de vil så blive afspillet i den rækkefølge du sætter dem på listen ... Faktisk bare en simpel playlist ...


    Er det en DVD du har lagt ind på HDD´en, så kan du bare vælge menu´en oven over den jeg har markeret ... og så vælge mappen .... som der også er blevet skrevet ...

  • Nemlig.. Vælger du selv at tilføje vobfilerne til playlisten får du ikke menuen, undertekster osv med...


    Men vælger du "Open DVD file on Hard Disk Drive" bliver den afspillet nøjagtigt som hvis det var selve dvd'en du afspillede.. Med menu osv.