Hjemmeside - wysiwyg

  • Jeg skal bruge et free what you see is what you get program til at lave en hjemmeside i..


    Det skal være noget alá Dreamweaver og Frontpage, hvor jeg kan side og lave om på selve billedet mens jeg ser på den.


    Ikke noget hvor jeg skal ind og skrive html koder, ligesom
    cofee cup og stones webwriter

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    Det kan være at du kan finde noget spændene her


    Har ikke lige prøvet andet en DW og Golive, så ska ikke kunne sige hvad der er godt og dårligt af dem der :D


    Der kommer dem der jeg har nævnt jo..:D..


    Var DW og Golive sådan at man skulle gå ind og skrive html koder ved siden af og så klikk på en knap for at se hvordan det kom til at se ud ?

  • Ved både dreamweaver og go live behøver du ikke at side og skrive kode.


    Det er dog lige meget hvilket program du bruger nødvendigt at have lidt kendskab til det hvis du skal frem til et ordenligt resultat.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Ved både dreamweaver og go live behøver du ikke at side og skrive kode.


    Det er dog lige meget hvilket program du bruger nødvendigt at have lidt kendskab til det hvis du skal frem til et ordenligt resultat.


    Ikke nødvendigvis :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund


    Ikke nødvendigvis :D


    Hvis du får et godt program der ikke giver fyldkode, så har du ret :)


    Nu har jeg kun arbejdet med FrontPage og Dreamweaver, og de er jo ikke gratis :]


    Anyway, download.com (som tidligere linket til) har en masse programmer jeg er sikker på er et kig værd. Fik i hvertfald et program derfra engang som gjorde koderne ligeså overskuelig som DW :)


    Og god arbejdslyst ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer
    Adobe® GoLive® ?


    Ser lige om jeg kan finde den som bentzin snakker om
    Net Objekt Fusion MX


    Vel ikke gratis :]


    Men er Golive egentlig god til hjemmesider ? ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund


    Ikke nødvendigvis :D


    Vil holde på at hvis det skal være tip top er du nød til at vide lidt :) Du kan godt lidt vil jeg mene selvom det ikke er meget :T

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Vel ikke gratis :]


    Men er Golive egentlig god til hjemmesider ? ..


    Golive har sine gode og dårlige sider, ligsom mange af de andre programmer. Hvis man vælger at bruge nogle af de mange ekstra features den har, kan den godt finde på at generere en masse fylde kode.
    Jeg har brugt Golive i nogle år nu og er virklig glad for det, hvis jeg skal bruge nogle specielle scripts, så finder jeg dem bare "udenbys" og smider dem ind.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund


    Golive har sine gode og dårlige sider, ligsom mange af de andre programmer. Hvis man vælger at bruge nogle af de mange ekstra features den har, kan den godt finde på at generere en masse fylde kode.
    Jeg har brugt Golive i nogle år nu og er virklig glad for det, hvis jeg skal bruge nogle specielle scripts, så finder jeg dem bare "udenbys" og smider dem ind.


    Okay, behøver det nok heller ikke .. roder rundt i koden ..

  • Der må da være noget free...


    Jeg tjekkede lige oppå priserne, og jeg så at frontpage kostede 800kr og Dw kostede 3000 eller noget i den retning..


    Men var det ike i gamle dage at frontpage fulgte med office ?


    Den følger da i hvert fald ikke med i XP versionen..