Oversætter...

  • Hey... Skal ha oversat et ordsprog fra dansk til latin nogen som kender en god og gratis oversætter?? :) Ordsproget er originalt på latin og derfra oversat til dansk...

  • Sætninger ka ikk oversættes af maskiner, og bestemt ikk ordsprog


    Det blir totalt volapyk når det er tygget igennem af en computer :boxed:



    Den oversætter jo bare hvert enkelt ord, uden at tænke på gramma eller for den sags skyld sammenhængenen, som jo er det vigtige i et ordsprog

  • k :) det er ordsproget "Det er menneskeligt at fejle" som vist nok er Errare Humanum Est dog er jeg ikke sikker på om det er stavet rigtigt hvilket er vigtigt da jeg sidder og skrive min Store Danskopgave på 1.g og ser helst ikke nogle fejl i den :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Garfield
    k :) det er ordsproget "Det er menneskeligt at fejle" som vist nok er Errare Humanum Est dog er jeg ikke sikker på om det er stavet rigtigt hvilket er vigtigt da jeg sidder og skrive min Store Danskopgave på 1.g og ser helst ikke nogle fejl i den :D


    Lol det siger de jo i Pyrus julekalender :))


    Ved ikk om det lykkes, men prøv at skriv til Danmarks Radio og hør om de ikke lige ka finde et gammelt afsnit frem, de har vist manus liggende så vidt jeg ved :)


    Husk at skriv hva det ska bruges til, de er enormt flinke de fleste der sidder på email support ;)



    Edit: Søg og du ska finde ;) Google er nemlig din ven


    Der står Errare humanum est flest steder, men også med anden stave måde.. AERA humanum est og Aberrare humanum est på forsiden

  • Har googlet men problemet er jo netop at den kommer med forskellige svar og ikke par et... Men nu har jeg satset på Errare Humanum Est så må det briste eller bære...


    Lukker hermed tråden