Msn Down?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    så det virker? fedt.. skal man virkelig have beta versionen for siger jeg ike kan logge på min siger ikke min version ikke virker :(


    7´eren er ikke i BETA-stadie mere ...

  • okay men hvad bruger i.. har lige prøvet web messenger... det virker fint så samtidig starter jeg min normale messenger... den virker ikke... men samtidig går webmessenger ind og siger jeg har logget på en anden computer :(

  • Kan det ikke snart stoppe med disse "Er MSN nede igen" tråde? Har i ikke andet at lave end at sidde og glo på MSN?


    Utroligt.. :roller:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Kan det ikke snart stoppe med disse "Er MSN nede igen" tråde? Har i ikke andet at lave end at sidde og glo på MSN?


    Utroligt.. :roller:


    astro city.. det er ikke så nemt når man virkelig SKAL bruge msn...


    det kan godt være du føler det er lamt men vil gerne have løst mit problem hvis det er okay med dig ? ja hård tone men dette drejer sig sådan set ikke kun om messenger men jeg faktisk bare gerne vil kunne bruge det..


    det der er utroligt er man lavet et ligegyldigt indlæg.... hvor er der noget svar til den tråd jeg har oprettet INGEN STEDER... skriv en PM hvis du vil sige er det er plat det jeg gør..


    Undskyld hård tone men sådan er det..

  • jeg bruger øhm Final-Beta eller hvad den nu hedder den nyeste der er på msn.com...


    og jeg kunne altså ikke logge på lige før, men er så lige kommet på her for lidt siden


  • Retter det bestemt ikke mod dig, bare sådan mere generelt! ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo