Logitech UltraX - Hvor er driveren?

  • Jeg har netop formateret, og gik i den sammenhæng ind på Logitech.com for at finde min driver. Men når jeg går ind under Download - Tastaturer - Others - Logitech UltraX, så står der No Products Available. Dette finder jeg rimelig underligt, da der førhen har ligget en driver kaldet iTouch.


    Så ville jeg bare lige hører om der er forskel iTouch programmet, altså om man skal have et der er optimeret til netop ens eget keyboard, eller om jeg bare kan finde en på Google.


    Men hvordan man end vender og drejer det, er det da lidt underligt at de bare fjerner driveren til så populært et keyboard.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Jeg har netop formateret, og gik i den sammenhæng ind på Logitech.com for at finde min driver. Men når jeg går ind under Download - Tastaturer - Others - Logitech UltraX, så står der No Products Available. Dette finder jeg rimelig underligt, da der førhen har ligget en driver kaldet iTouch.


    Så ville jeg bare lige hører om der er forskel iTouch programmet, altså om man skal have et der er optimeret til netop ens eget keyboard, eller om jeg bare kan finde en på Google.


    Men hvordan man end vender og drejer det, er det da lidt underligt at de bare fjerner driveren til så populært et keyboard.


    Hvad vil du bruge driveren til?
    Alle knapper (også diverse specialknapper) virker fint hos mig uden brug af ITouch.