gendannelse af HD data

  • Hey


    MIn brors 200 GB harddisk, har ligepludselig mistet alt sin data Han aner ikke hvad der er sket. Da han tænder sin computer kører den noget diskgenopretning. Han lader computeren stå, og da han så kigger igen efter noget tid efter, har den slettet alle hans gamte data.


    Jeg har hørt om nogen der har fået gendannet dele af sin HD data. Nogen der kan hjælpe? Ville være virkelig super. Min bror bor på Østerbro, og hvis nogen kunne komme ud til ham og hjælpe ville det være virkeli super, ogvi vil være dig evigt taknemmelig.


    Please, ingen lame replys, med at man skulle have lavet backup, han har gemt halvdelen af sine bedste tig på en CD, så det er meget begrænset med hvad han fik med.


    Mvh Simon

  • Sæt disken over i en anden PC, og brug Get Data Back (freeware) eller et lignende program.
    Husk at krydse fingre...


    GDB findes i både en NTFS og en FAT32 version. Vælg den, der passer til det filsystem han havde på disken.


    Du kan også søge lidt tilbage i software forummet, der er jævnligt tråde om samme problem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu
    Sæt disken over i en anden PC, og brug Get Data Back (freeware) eller et lignende program.
    Husk at krydse fingre...


    GDB findes i både en NTFS og en FAT32 version. Vælg den, der passer til det filsystem han havde på disken.


    Du kan også søge lidt tilbage i software forummet, der er jævnligt tråde om samme problem.


    Takker. Men vi ved ikke hvilket filsystem den kørte på. Det var bare alm Windows XP, det kører vel på fat32?

  • Det plejer nomalt at være NTFS på Windows XP baserede systemer..

    ThermalTake - Shark Silver
    MSI - K8N SLi Platium
    Amd - Athlon64 3800+ @ 2.6 Gzh
    Kingston - HyperX 1024 DDR RAM TCCD Cas 2-2-2-5
    POV - Geforce 6800 Ulltra
    Maxtor - 200 Gb 7200 rpm SATA
    Chill - 510 Watt
    Samsung - SyncMaster 710T