flash af BIOS

  • nææ lyder som en god ide´ det er altid godt med opdate af div. hardware med findes der ikk noget Utility så du kan opdatere den igennem Windows så du slipper for flash programmer osv... en hel del næmmere... kig evt. på


    http://www.Asus.com der må være noget....

  • et program der hedder Asus update kan opdatere biosen i windows... kan hentes på asus.com.. Man kan både opdatere fra en fil eller få programmet til at hente den nyeste automatisk.

  • Jeg tog chancen og flashét BIOSén til V1018, der var ikke nogle problemer :), men kan ik får Ai Booster til at virke (der kommer en masse fejl meddelelser) er der nogle der kan HJÆLPE mig
    Tak!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cybergringo
    Jeg tog chancen og flashét BIOSén til V1018, der var ikke nogle problemer :), men kan ik får Ai Booster til at virke (der kommer en masse fejl meddelelser) er der nogle der kan HJÆLPE mig
    Tak!


    hvilke fejl meddelser kommer?

  • Samme sker for mig, der kommer 7-8 forskellige til at starte med og derefter kommer der et lille vindue med en helt anden meddelese hvert 3-4 sekund, så efter et stykke tid had jag 50 vinduer på skærmen.


    Det program virker langt fra optimalt, men det ser lovende ud, jeg elsker det GUI som det har og håber det bliver fixet.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr