Godt defrag prog?

  • Da jeg vil defragmentere Riggen, tænkte jeg på om I kender nogle specielle programmer der er bedre ned Windows indbyggede?

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Hvad er der i vejen med den indbyggede?

    Har bare læst lidt på XS.org om at den ikke er god nok..


    EDIT: Grill, my man, tusind takker du =).

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

    Rettet en gang, sidst af Cobber ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DiRtBaG
    Jeg bruger PerfectDisk og det er bedre end O&O Defrag, som jeg har prøvet og fundet langsomt og ikke optimalt.


    Jeg er så ikke enig at PerfectDisk skulle være bedre end O&O Defrag 6 PRO ...


    ... Men du skal have ret til din mening.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Jeg må holde med Grillen denne gang..


    O&O er imo det bedste..


    Ditto, den vogn hopper jeg osse lige på. Jeg er ligeledes godt tilfreds med O&O. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Tak for svarene alle sammen, men O&O virker 100% tilfredstillende her =).

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    O&O Defrag 6 PRO.


    Rigitgt Grill, det hedder programmet :)) Han spurgte hvilken type defrag, man nu brugte. jeg bruger selv den, der hedder access

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Rigitgt Grill, det hedder programmet :)) Han spurgte hvilken type defrag, man nu brugte. jeg bruger selv den, der hedder access


    Uuuups ... :O


    Troede han spurgte hvilken version vi brugte ... og evt pro/server-version .... :O


    Det er jo fredag... :))


    Så vidt jeg husker, så bruger jeg NAME på mit system-drev og ACCESS på mit lager-drev.



    The STEALTH-Method is recommended if you want to defragment a hard disk that is nearly full (only around 8% free space). Due to its design, STEALTH is also the method that takes up the least resources.


    The SPACE method is the standard defragmentation mode. It defragments all fragmented files and ensures that consecutive free space is maximized. This method should be used for the regular defragmentation of partitions that are within the normal range of usage.
    As well as defragmenting fragmented files and maximizing consecutive free space, the Complete methods overhaul the position of your files.


    COMPLETE/Name organizes all files according to filename and directory position. For example, all files that are in the directory Windows/System 32 will be placed next to each other on the hard disk. This method is particularly recommended for system partitions on Windows workstations.

    COMPLETE/Modified sorts all files according to when they were last changed. This is especially suitable for data partitions on workstations, or for fileservers.

    COMPLETE/Access organizes all files according to when they were last accessed. This method is particularly recommended for web servers.