VOB filer...

  • Se om du ikke har en gammel driver CD med PowerDVD på.. Sker tit at det følger med til diverse hardware..


    PowerDVD er imo det ultimative DVD-afspilnings-program..


    Her kan du bl.a. vælge "Play DVD from harddrive"..


    Hvor du bare vælger den mappe hvor VOB filerne ligger, og så afspiller den filmen somom den bare lå på DVD'en..

  • Man kan nu også afspille den via Media Player men det kræver du har et DVD program installeret, man kan bare sige åbn filer, og markere alle vob, ifo filerne og trykke åbn..!


    Hvis du skal lave filerne om til avi, er Dr.DivX et rigtig nemt progra at bruge...Men hvis man skal til at rode med det her, kræver det at man har bare lidt styr på hvordan det hele hænger sammen..!

  • hmmm synes nu det er nemmere at bruge Media player classic.. med nogle små mods.. og ja den afspiller vob filer.. der klikker du bare på filen så åbner den i Media Player classic hvis man har det :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi


    Er også en rigtig god afspiller..
    Bruger den til alt det andet..


    Til jer der vil se hvad det er, kan den hentes her:
    http://sourceforge.net/project…id=82303&package_id=84358


    yep.. min PowerDVD er fuckede op.. den afspiller lyd og alt det,, men intetn billede :P hehe når jeg flytter den rundt på mit computer så blinker den lige en gang, og så er den sort igen.. så jeg bruger Media Player Classic.. den er nem og Hurtig...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Synes nu det nemmere at bruge AutoGK til at lave DVD om til AVI..


    Den klarer det hele selv og kvaliten bliver perfekt..


    Efter jeg har fået det til at virke, så vil jeg give dig ret i at det er et rigtigt nice program.


    Med hensyn til afspiller, så kan FREE DVD PLAYER måske bruges (?). Bruger selv PowerDVD, men den er ikke freeware ...


    FREE DVD PLAYER :
    [Blocked Image: http://www.cliprex.com/images/stories/screenshots/cliprex_dvd_player_pro_big.jpg]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Efter jeg har fået det til at virke, så vil jeg give dig ret i at det er et rigtigt nice program.


    Med hensyn til afspiller, så kan FREE DVD PLAYER måske bruges (?). Bruger selv PowerDVD, men den er ikke freeware ...


    Rimeligt nedern prog, men okay det er freeware..


    Læste lige betingelserne for brugen af programmet:
    Du får 2 til 3 popups dagligt med sponsorer til programmet :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Rimeligt nedern prog, men okay det er freeware..


    Læste lige betingelserne for brugen af programmet:
    Du får 2 til 3 popups dagligt med sponsorer til programmet :roller:


    Tja ... Havde nu heller ikke regnet med at det kunne erstatte min PowerDVD ... men ja, det er freeware ... Nogle freeware-programmer er glimrende ... Andre er .... tjaa ...


    http://www.download.dk har nok også nogle bud på freeware DVD-players ...


    Kender dog ingen af dem ... Bruger som sagt PowerDVD ...

  • Du kan da også bruge de helt storer Film format programmer med en masse Tweaks, ACE Mega codec pack der fylder omkring 50 MB pakket ned :)


    http://www.free-codecs.com/download/ACE_Mega_CoDecS_Pack.htm

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Så vil jeg så endnu en gang advarer mod alle de der codec packs..


    De installere alt muligt som man aldrig nogensinde får brug for..
    Og det kan resultere i at diverse codecs kommer i konflikt med hinanden.


    Alt hvad jeg nogen sinde har brugt er dem her:


    Xvid - Koepi's Binary


    AC3Filter


    Og så en DVD-afspiller som i mit tilfælde er PowerDVD..


    Samt den moddede WMP Classic jeg linkede til tidligere..


    Så kan ikke se hvorfor man skulle risikere noget for at indstallere de par codecs..

  • Jeg vil så lige sige at de codec pack jeg har fra ACE har ikke lavet konflikter i mit system, men det kan godt være de ældre codec packs har gjordt men ikke de nye:) Men det kan godt være den installere flere codecs énd hvad man lige har brug for men de er da gode at have , så er man også sikker på man kan afspille alt, men der er jo tweak programmer med i de packets så det er vel fint nok!!! :)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SoulExtreame
    Jeg vil så lige sige at de codec pack jeg har fra ACE har ikke lavet konflikter i mit system, men det kan godt være de ældre codec packs har gjordt men ikke de nye:) Men det kan godt være den installere flere codecs énd hvad man lige har brug for men de er da gode at have , så er man også sikker på man kan afspille alt, men der er jo tweak programmer med i de packets så det er vel fint nok!!! :)


    Kan bare ikke se hvad man skal bruge endnu mere til at sløve ens system med..


    Jeg ville i hvert fald aldrig byde min PC på en CodecPack..
    Så svært er det heller ikke at installere XviD og AC3..


    Og tweaks!?!?!? Flot.. Men hvilke tweaks?
    Er det noget man har brug for?
    Hvad kan de? Og hvorfor?


  • hvor kan man hente Media Player classic for sig selv?? og er det virkelig kun Xvid og AC3filter man har brug for?