Fejl pga. tidsindstilling

  • Hej


    Sad og kedede mig her til aften, så sad og legede lidt i kommandopromten. Forsøgte mig lidt frem og tilbage med diverse kommandoer, og fik da også indstillet datoen. Da jeg så senere ville åbne windows media player kom denne besked:


    Fejlmeddelse


    Hvorfor laver man egenligt sådan en "sikkerhed" i programmet, og synes man bare at fejlen skal komme, udelukkende fordi årstallet lyder usansynligt :P


    Synes bare jeg var nødt til at poste det :lame:


    ps. håber I har haft nogle gode feriedage.


  • lol du har virkeligt stenet.. men ok fair nok :P haha


    imo lame fejl meddelse :D :cheers:

  • det vel sikkert for at undgå at du bruger en media player som ikk er opdateret? eller uddateret..
    microsoft har sikkert planer om at vi skal fortsætte med at bruge windows xp i en 40-50 år endnu.. det også meget billigere end at udvikle et nyt os.. :T

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hoerning
    det vel sikkert for at undgå at du bruger en media player som ikk er opdateret? eller uddateret..
    microsoft har sikkert planer om at vi skal fortsætte med at bruge windows xp i en 40-50 år endnu.. det også meget billigere end at udvikle et nyt os.. :T


    Den med opdateringen lyder faktisk som et realistisk bud. Tror nu gerne microsoft vil lancere et nyt os, netop for at tjene penge ;)


    ps. jeg stenede

  • mener der er noget med at i år 2077 bliver der tilføjet en ny dag(ikke skudår!) :) hvilket KAN foresåge at hvilke elektroniske enheder ikke kan længere end dertil :) fik jeg af vide af min far som er EDB og Webmaster for BG Capital og Acceptfinans :)

  • dete rikke saa meget en til alm brugere at det har saa meget at sige med tiden. det er mest beregnet til servere hvor tiden paa computerne er en af de ting som tit skaber mange problemer. paa mange routere fx cisco routere kan man stille tiden og passer den ikke til pdc'erne eller bdc'erne kan der nemt opstaa problemer med alle mulige databaser og alt muligt. derfor er det meget vigtigt at tiden paa ens servere og routere er syncroniseret