Driver problemer i Final Fantasy XI

  • Hey


    jeg har en
    AMD64 3200+ 0.09 micron
    Asus A8V Deluxe
    512 MB Geil PC3500 2-3-3-10 1T
    GeForce FX5900XT 128 MB DDR-ram fra Gigabyte


    når jeg spiller Final Fantasy XI med nvidias 66.93 driver kommer der små grafikfejl som sorte firkanter og linier, disse fejl kommer kun når spillet skal lave en ting eller et objekt til en "usynlig" eller gennemsigtig ting... disse grafik fejl er meget irriterende... men den trækker spillet som en drøm...


    når jeg spiller Final Fantasy XI med nvidias 71.84 driver kommer der ingen af disse grafikfejl og generalt er billedet faktisk pænere... der er overhovedet ingen grafikfejl, meen til gengæld hvis der bliver kastet nogle speciele magier eller speciele effekter hakker min computer så meget at den trækker mellem 2-5 fps...


    jeg har i begge driver prøvet at ændre alle indstillinger, jeg har ligeledes også prøvet at ændre alle indstillinger i final fantasy XI med begge drivere...jeg har også prøvet at lave en full format og jeg har hentet alle nyeste drivere, men uden held... det eneste sted hvor jeg fik 71.84 til at trække spillet uden hak, var når jeg satte grafikken ned på 256x256 dvs. noget der ligner Playstation 1 grafik eller lign... nå men her kommer mine spørgsmål så..


    hvad kan der være galt?? og hvis det simpelthen er mit GFX som er for dårligt... hvad driver ville i så vælge... ?


    mvh. Hermann