World of Warcraft Connection problem

  • Hejsa Jeg købte Wow for godt 3 uger siden, og syntes det er total sejt, og alt har kørt perfect intil nu, den dag da den nye patch kom frem, begyndte jeg at blive discconnected hele tiden i ironforge, andre steder kører det fint men i ironforge kan jeg ikke skrive og bliver disconnected hele tiden.


    Jeg gjorde så det jeg prøvede uden router og der virkede det fint, men med router kom problemet :(


    Jeg har en D-link 604 Di Firmware 3.09 [Nyeste]


    Jeg har også prøvet at åbne port 3724 og 6112 saom de beskrev jeg skulle gøre inde på world of warcraft hjemme siden, og det var med min router de beskrev det, er der nogen af jer der oplever det samme? eller måske ved hvordan man fixer det?

  • der har vist været en del problemer med den nye patch - mit kører dog ok lige pt men fredag/lørdag så jeg en del sære problemer, blev dog ikke smidt af men mange andre blev

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2