gran turismo4 mod gtr?

  • jeg har ikke spillet køre spil på pc før, kun på xbox og ps2, så hvad vil du/i anbefale at bruge til at styre med? gerne med link til noget ordentligt kram, jeg gider ikke spille med tastatur er der evt andre spil i stil med gran turismo til pc som er gode?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ronny73
    problemet er bare så skal jeg købe en ps2 først, så ville det blive et dyrt spil :D


    Nu kan en Playstation 2 jo også bruges til andre spil, end lige netop GT4 :]


    Men jeg vil nu også holde på at du bør vælge GT4, hvis valget står mellem de 2 spil - Det er bare SÅ fedt. ;)


    Quote

    Oprindeligt indlæg af ronny73
    ...er der evt andre spil i stil med gran turismo til pc som er gode?


    Der vil jeg nok anbefale Toca Race Driver 2, eller evt. vente til Toca Race Driver 2006 kommer (i efteråret ca.).


  • er sgu også mega træt af GT 4 ikke kommer til computer... Toca race driver er ikke nær så sjovt.... mangler en masse finesser... altså såsom opsætning af bilens bremser osv. tror sgu heller ikke gtr lever op til forventningerne når man kender kvalliteten i GT 4 desværre

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    er sgu også mega træt af GT 4 ikke kommer til computer... Toca race driver er ikke nær så sjovt.... mangler en masse finesser... altså såsom opsætning af bilens bremser osv. tror sgu heller ikke gtr lever op til forventningerne når man kender kvalliteten i GT 4 desværre


    Gran Turismo er bare The Overlord, når det gælder Race Simulator spil - sådan er det bare. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Den er skulle vist være noget af det bedste inden for rat og pedaler, den er udviklet af Logitech i samarbejde med MOMO uhh lalala Laber sag

    Har det sæt, det er LÆKKERT!

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Jeg kan kun sige køb GTR og du vil opleve den fedeste raceoplevelse EVER:D


    Kører selv i liga og det er det bedste og mest realistiske bil simulator der nogensinde er lavet.


    Læs evt denne anmeldelse af spillet. Hov ja mit nye skin til min liga racer er sørme også kommet med i anmeldelsen he he.


    http://pc.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=62024

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi


  • men hvad er funktionerne i spillet du er ikke "låst" når det gælder at tune bilen... altså du skal ikke gennemføre nogle løb for det men har du penge ligesom GT4 osv.


    og så lige mit sidste spørgsmål er der ADVANCED SETTINGS af din bil altså bremser osv. ?

  • Nej spillet er ikke låst og du kan ændre alle de ting i bilens opsætninger som du har lyst til. Nej der er ikke penge/økonomi med i spillet, det er kun ren rå simracing :T
    Ja der er advanced settings også. Du kan bla ændre bremsetrykket alt efter om du kører på våd/tør vej.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag


    men hvad er funktionerne i spillet du er ikke "låst" når det gælder at tune bilen... altså du skal ikke gennemføre nogle løb for det men har du penge ligesom GT4 osv.


    og så lige mit sidste spørgsmål er der ADVANCED SETTINGS af din bil altså bremser osv. ?

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Switz
    Nej spillet er ikke låst og du kan ændre alle de ting i bilens opsætninger som du har lyst til. Nej der er ikke penge/økonomi med i spillet, det er kun ren rå simracing :T
    Ja der er advanced settings også. Du kan bla ændre bremsetrykket alt efter om du kører på våd/tør vej.


    okay måske skulle man prøve det men tror sgu ikke det slår GT4 :D

  • He he jo det tror jeg temmelig sikkert at det gør, men igen hver mand sin smag. Jeg personligt synes ikke om spil som toca racedriver og grand tourismo. Jeg har istedet brugt min tid på GPL, Nascar 2003 racing season og nu GTR da det i mine øjne er de bilspil der gir den bedste racesimulation.


    Men synes da du skal prøve GTR og så selv teste om spillet er noget for dig. :cheers:

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Den er skulle vist være noget af det bedste inden for rat og pedaler, den er udviklet af Logitech i samarbejde med MOMO uhh lalala Laber sag


    ja den ser lækker ud, men har de fået løst de drivere problemer, som er omtalt under bedømmelser, i det link du viser?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ronny73


    ja den ser lækker ud, men har de fået løst de drivere problemer, som er omtalt under bedømmelser, i det link du viser?


    Nu er den kommentar han kommer med næsten 1 år gammenl så det vil jeg tro ;)

  • Det er jo til 2 forskellige maskiner.


    Hvis man kun har PS2 vil jeg anbefale GT4 frem for alt andet på markedet, men har man også PC ville jeg vælge GTR frem for GT4 selv om det er fedt, så er der langt bedre grafik på PC'en når man spiller GTR!