Multiplayer mod til GTA 3

  • ja det findes..


    Jeg har det selv.. kommer her lige om lidt.. her

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 2 gange, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner


    Har prøvet google :roller: Men fandt ikke noget jeg kunne få til at virke..


    Eat my shorts :lame:


    Det var da godt nok et underligt svar at give til en der giver dig noget reel, og enkel hjælp til noget du ikke engang selv kunne finde ud af...


    Én ting er at være dårlig til at søge på Google, men en anden ting er at flabe den person der giver dig et hjælpsomt tip - det er simpelthen for lamt - du fortjener absolut ikke noget hjælp efter min mening, med den opførsel dér - :roller: :roller:


  • Tøv li' en kende - han har lige givet dig et link. Take't easy. Google er din ven - hvis du bruger "ham" rigtigt ;)
    Husk det er påske + vi skal jo ik' ha' startet noget ævl og kævl, - vel ? Og det gælder alle !!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det var da godt nok et underligt svar at give til en der giver dig noget reel, og enkel hjælp til noget du ikke engang selv kunne finde ud af...


    Én ting er at være dårlig til at søge på Google, men en anden ting er at flabe den person der giver dig et hjælpsomt tip - det er simpelthen for lamt - du fortjener absolut ikke noget hjælp efter min mening, med den opførsel dér - :roller: :roller:


    Yes yes... mr. diskutions opsøgende.. Orker ikke at diskture med dig.. Hvis du ikke engang selv kan holde en ordentlig tone, så syntes jeg bare du skulle fordufte stille og roligt..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Tøv li' en kende - han har lige givet dig et link. Take't easy. Google er din ven - hvis du bruger "ham" rigtigt ;)
    Husk det er påske + vi skal jo ik' ha' startet noget ævl og kævl, - vel ? Og det gælder alle !!!


    Det var nok bare det der "Learn it" der tændte mig af, for det er sku negativt i mine øjne :boxed: