1

onsdag, 23. marts 2005, 22:58

Fik endelig tid til at købe og spille det nye Resident Evil 4 til GameCuben..

Ved første øjekast, synes jeg faktisk ikke det var noget. - Synes Zero/REmake så bedre ud mht. cutscenes.

Efter 25min bag "styrepinden" er jeg grebet. HELT VILDT GREBET! Det at rende rundt i den lille lorte landsby og ha indbyggerne på nakken.. - Det er fandme ubehageligt! :evil: :boxed:

Er meget tæt på søen i chapter 1-3 mener jeg at det er..
Tør sgu ikke at spille det alene!

Andre der har det?

Og må jeg lige tilføje:
Rifle med Scope.. - Hehe, af med hovedet bonderøøøøv! :camp:

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Exxon" (23.03.2005, 22:59)

2

onsdag, 23. marts 2005, 23:03

Købte det Da det udkom i amerika den 11Jan ;)
Så har spillet det temmelig meget :P
Er igang med fjerde gang nu og det bliver bare ikke dårligere for ver gang du gennemføre det kommer der nye ting! Som Koster kasen så du bliver nød til at genemføre spillet flere gange for at få råd til det! hehe

men det er helt sikkert det bedste Resident evil der er lavet glæder mig sindsyg meget til Resident Evil 5 :]

3

onsdag, 23. marts 2005, 23:06

Citeret

Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
Købte det Da det udkom i amerika den 11Jan ;)
Så har spillet det temmelig meget :P
Er igang med fjerde gang nu og det bliver bare ikke dårligere for ver gang du gennemføre det kommer der nye ting! Som Koster kasen så du bliver nød til at genemføre spillet flere gange for at få råd til det! hehe

men det er helt sikkert det bedste Resident evil der er lavet glæder mig sindsyg meget til Resident Evil 5 :]

Ok.. Hvor lang tid tager det at gennemføre? Er der nogen svære puzzles, som i de gamle spil? Altså de ulogiske?! :))

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

4

onsdag, 23. marts 2005, 23:16

Tror jeg Brugte 16timer kan desvære ikke huske det! Men er nede på 7 timer efter 4 gang! Desværre De Kunne godt have lavet det længere! Men Vis man vil gennemføre alle de extra ting som kommer når man gennemføre det tager det hvertfald 20-30 timer ;) Og det er en god ide og gennemføre dem for vi kender jo CapCom det giver en masse fede extra ting :)

En bazooka Med Uendelig Skud til 1,000,000 Pesetas F.eks Og mange andre ting som jeg ikke vil røbe :]

5

onsdag, 23. marts 2005, 23:26

Er kun kommet til søen.. Syns dog ikke at spillet har været decideret uhyggeligt?! Bliver det det senere?

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

6

onsdag, 23. marts 2005, 23:38

Resident Evil bliver ALTID uhyggeligt :D

HEJ VEN

7

onsdag, 23. marts 2005, 23:41

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astrocity
Er kun kommet til søen.. Syns dog ikke at spillet har været decideret uhyggeligt?! Bliver det det senere?

Ved Søen er du også kun nået til den Første Boss Så der kommer mange flere spændende ting ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.