Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 23. marts 2005, 17:41

ved godt der har vært en del tråde med folk der har bøvl med at det lagger..

jeg har lige installert det nye grafikkort. og skulle prøve at spille steam.. i fps ligger den på 72.

men når jeg bevæger mig, er det lgie som det hakke lidt.. hva kan det skyldes ?

2

onsdag, 23. marts 2005, 17:54

det ersimpelt hen fordi dit gfx ikke er godt nok:D

arj

prøv fps_max 99
det er fordi fps_max er sat til 70 std. så den kun må kører det.. men sæt den til fps_max 99 så hakker det ikke mere;)

3

onsdag, 23. marts 2005, 18:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mr.Mercie
det ersimpelt hen fordi dit gfx ikke er godt nok:D

arj

prøv fps_max 99
det er fordi fps_max er sat til 70 std. så den kun må kører det.. men sæt den til fps_max 99 så hakker det ikke mere;)

nu svinger den fra 46-100 fps.. men det hakker stadig nå jeg drejer eller sådan noget kan det være noget med open gl ?

5

onsdag, 23. marts 2005, 18:25

Citeret

du køre vel open gl ik ? .. med 32 bit og 1074*768 alt under ser dårligt ud

jeps det har jeg da. men det er bare træls med det hakken..

men hva er Vsync ?

7

onsdag, 23. marts 2005, 18:55

Citeret

du køre vel open gl ik ? .. med 32 bit og 1074*768 alt under ser dårligt ud

32 og 16 bit er det samme i cs, bortset fra det er nemmere at se igennem røggranater i 16 bit.

8

onsdag, 23. marts 2005, 19:42

Slå Vsync fra... Du kan ikke se forskel men det trækker meget.. :lame:

HEJ VEN

9

torsdag, 24. marts 2005, 10:32

ja sad lige og bøvled lidt med det og nu er det som det skal være.. satte bare aa og af på max og nu køre det sku super nice.. :D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.