Ved ikke lige hvorfor, men burde 60fps ikke være rigeligt..
jeg mener 60 billeder i sekundet må da være rigeligt..
har selv kørt spil flydene ved ca. 40fps
Inde under din grafik driver skal du et sted sætte til bruger defineret instillinger og sætte...
640 x 480 - 100 hertz
800 x 600 - 100 hertz
1024 x 768 - 100 hertz
så skulle du gerne komme op på 100fps igen, det skal de fleste da altid gøre.
kan ikke huske hva det hedder lige nu klart nok hehe denne arbejdes maskine har ikke de drivers :p skod grafik kort.
Oprindeligt indlæg af lanco
læs nu ordentlig ffs ?
har skrevet jeg har tjeckket for spyware (kørt adware)
OG JA har sat min cfg op ordentlig ? hvilket også er nævnt tidligere
ja sorry hehe var travl med at have griner over de går amok med det FFS
nå men har du checket Virus?? og det kører ordenlig i andre spil?
Windows er automatisk løst til 60 Hz, så du skal bare låse den grænse op... Det kan fx. gøres med dette program
Men der findes mange programmer til det
Jeg har ikke selv slået V-sync fra, da der kommer "streger" i billedet, men det er self bare noget man skal vende sig til...
Syntes der burde gives en advarsel mod det der program..
Jeg prøvede at åbne max herz på min gamle skærm...
Det hjalp helt vildt...
MEN.. efter et par timer hvor jeg sad til et lan og gamede blev skærmen blå og jeg skulle ryste den for det gikk væk men det kom hurtigt igen..
Så til dem der bruger det program..PAS PÅ..!
Windows er automatisk løst til 60 Hz, så du skal bare låse den grænse op... Det kan fx. gøres med dette program
Men der findes mange programmer til det
Jeg har ikke selv slået V-sync fra, da der kommer "streger" i billedet, men det er self bare noget man skal vende sig til...
Syntes der burde gives en advarsel mod det der program..
Jeg prøvede at åbne max herz på min gamle skærm...
Det hjalp helt vildt...
MEN.. efter et par timer hvor jeg sad til et lan og gamede blev skærmen blå og jeg skulle ryste den for det gikk væk men det kom hurtigt igen..
Så til dem der bruger det program..PAS PÅ..!
jeg bruger det heller ikke fuckede også min skærm op.. så jeg bruger bare powerstrip og så de funktioner der er i driver instllinger.
de er sku fine.. er kan du sætte hvor mange hz det skal være for hver opløsning
Problemet opstår kun hvis man sætter skærmen til at køre hurtigere end hva den er lavet ti... Så får man en "Out of range" og man er nød til at starte op i fejlsikret tilstand for at fikse det....
Jeg har sq ingen problemer haft, heller ikke dengang min daværende skærm kunne køre 100 hZ