Mangler 0.08% af Torrent...

  • Hejsa.


    Jeg har haft en Torrent kørende, som er delt op i alt for mange Rar filer. Fra .rxx til .rxx og har en .rar fil. Derudover en SFV. Torrenten mangler 0.08% og jeg kan ikke umiddelbart pakke den ud. Er der en måde at få den til at virke på?

  • Nej.


    Hvis du ikke har det hele, så kan du ikke.


    Hvis du fx mangler de 0.08% af fil .r03 og den går til .r25, så er det jo noget midt i den samlede fil du mangler.


    Du kan måske skaffe filen et andet sted, men tør ikke skrive hvor her.


  • Meget fornuftigt. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Ingen snak om warez. :ban:


    det har da heller ikke været nævnt at det skulle være warez?
    desuden er torrent snak jo tilladt her...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af paddy
    Hej
    Jeg ved ikke om der er hjælp at hente her:
    http://pingpong-abc.sourceforge.net/faq.php


    Prøve det


    Er ikke helt på hvilken del du mener?



    Jeg har ledt, men kan desværre ikke finde den der. Filen er ikke helt ny og populær længere. :/


  • så vidt jeg se så mener han at du skal gå ind på den hjemmeside og så tænk dig lidt om :P heeh


    ej du kan prøve at snakke med ham på msn? eller skriv til mig :P

  • Torrents har da ikke noget med pirat software, for det er jo bare en software man kan dele med andre eller henter fra andre p2p's, det er jo ikke nødvendig vis ulovligt, men ja pirat software udnyttes også i torrents, men det er bare op til folk om de er på den rigtige side af loven eller ej :) KAzza er heller ikke ulovligt foreksempelt det er kun software man måtte hente ned der ikke må deles ad COPYRIGHT som man ikke må dele:)

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hoerning


    det har da heller ikke været nævnt at det skulle være warez?
    desuden er torrent snak jo tilladt her...


    Ikke hvis det handler om ulovlig hentning af ting og sager. Og det lugter det her lidt af, siden det er så hemlighedsfuldt, hvad det er der mangler.
    Så opfordrer folk til at huske vores regler vedr. dette, også selvom nogen er ligeglade med regler. Herinde skal de overholdes !!

  • Shh... drenge.. I må ikke sige det til adminsne... så lukker de bare vores tråd. Men altså... Jeg har kigget siden igennem, og der kunne jeg ikke finde noget, som skulle have relavans for at løse mit problem. Til de admins, som alligevel hører det her, så er ABC en 110% lovlig Torrent klient, og har ikke nødvendigvis det mindste med warez og den danske lovgivning at gøre.

  • Nu har jeg aldrig fattet hvad det der Par er, men jeg hørte fra en ven, at der skal være en Par fil osv., og det har jeg aldrig i miv liv set, og der er ikke nogen til den her torrent.

  • Par filer er nogle filer som du selv kan lave med programmet quickpar, parfilerne bruges til at erstatte de brudstykker du nu engang må mangle af den downloadede fil..


    meget simpelt at bruge faktisk.....



    For at tage et eksempel:


    Du har downloaded 23 Rarfiler som fylder 47.68 ;) MB hver Men du mangler rar18 så kan du med quickpar selv lave rar18 for derefter at "samle" alle rarfilerne til f.eks et image


    Du finder det her http://www.quickpar.org.uk/


    Der er tutorial på siden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Shh... drenge.. I må ikke sige det til adminsne... så lukker de bare vores tråd. Men altså... Jeg har kigget siden igennem, og der kunne jeg ikke finde noget, som skulle have relavans for at løse mit problem. Til de admins, som alligevel hører det her, så er ABC en 110% lovlig Torrent klient, og har ikke nødvendigvis det mindste med warez og den danske lovgivning at gøre.


    Nu var det ikke selve programmet der tænkes på. Nok nærmere det du henter, som du ikke har lyst til at fortælle om. Og når du andre steder jo åbentlyst fortæller, at du er bedøvende ligeglad med, om det er ulovligt at hente det som du kalder "kultur". Så skal der jo ikke meget hovedregning til, at få den tanke, at det her her er sikkert nok er noget snavs.
    Bare sådan lige for at hive det op fra det barnlige niveau, som dit indlæg her, jo er tydelig bevis på.

  • Undskyld, men jeg vil nu i stedet mene, at det barnlige niveau stammer fra, at du overhovedet skal begynde på "warez" snak i den her diskussion. Selv om det så var SAW jeg hentede, som endnu går i biograferne, kunne du så ikke være bedøvende ligeglad, så længe jeg ikke offentliggør det her på forummet?