WoW vs. Knight Online

  • Ja altså jeg står og er usikker på om jeg skal købe WoW så vil prøve at skabe mig et billede af hvor godt det er i forhold til et gratis spil jeg allerede spiller....Knight Online.....


    Så kom med jeres meninger tak :D

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • nu har jeg kun set Knight Online på screen shots, og det kan ikke sammenlignes med wow.
    Knight Online prøver at følge med EQ2 i stilen kan jeg se. så hvis du kan lide det stil så kik forbi everquest 2. og se evt. introen, giver et fint billede af spillet.
    WoW som jeg selv fortrækker ligger et stykke væk fra eq2 og Knight Online hvad grafikken angår samt gameplay.





    men mig personligt...... wow til enhver tid

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Uuu det ser da intersant ud det der Knight Online :)
    er der bedere grafik ind WoW?


    kan du ikke lige nævne lidt +´er og -´er ved det?


    Hmm, nææ har ikk spillet det særlig lang tid...kun et par dage...men grafikken er da fin...Der er dog stadig nogle bugs i det ( det vist kun en beta eller noget )...meen alt i alt er det sjov ;)


    Hvis du sku få lyst til at spille det så ka det hentes på http://www.fileplanet.com ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313


    Hmm, nææ har ikk spillet det særlig lang tid...kun et par dage...men grafikken er da fin...Der er dog stadig nogle bugs i det ( det vist kun en beta eller noget )...meen alt i alt er det sjov ;)


    Hvis du sku få lyst til at spille det så ka det hentes på http://www.fileplanet.com ;)


    det er godt nok en lang beta, jeg spillede det for et eller 2 år siden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    det er godt nok en lang beta, jeg spillede det for et eller 2 år siden


    Nå ok..min fejl :P Syns bare jeg så der stod beta eller noget engang...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2