Har du benyttet cheat i spil?

  • Som led af tumpen, beklager ordvalget, der spurgte efter cheat til CS Source, synes jeg det kunne være interessant at vide, hvordan folk herinde forholder sig til den slags.


    Her tænker jeg primært på cheat som wallhack, aimbot etc. i spil som fx CS, Quake osv.


    Personligt mener jeg, naturligvis, at det er moralsk forkasteligt at bruge den slags. At det i bund og grund er med til at udradere underholdningsaspektet i et spil, for andre og for cheateren selv.


    Edit - Denne tråd burde måske være i Off Topic? Move if needed.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Som regel gennemfører jeg et spil uden cheat. Men bagefter får jeg lyst til at lege og bruger cheat :D Det er lidt nemmere at afprøve ting, hvis man er udødelig, har uendelig ammo og lign.


    Cheater aldrig online.

  • Har prøvet at cheate nogle gange online i CS, wallhack, aimbot og hele svineriet, og synes egentlig det var pænt sjovt :D
    Det skal siges at det var på Tyske FFA servere.. Kunne aldrig finde på at bruge det i CW eller lignende.


    Men jo, har da cheatet nogle gange, og har moret mig.


    Har også prøvet en enkelt gang at cheate med maphack i wc3, men kun én gang. Jeg synes det sjove gik af spillet, og tog dengang wc3 rimelig seriøst - og derfor havde jeg selvfølgelig ikke lyst til at være en cheater. Var også bange for at jeg ikke kunne stoppe igen, hvis jeg først begyndte at bruge det.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Har prøvet at cheate da cs 1.3 var det eneste :P
    Det var sjovt og på en måde lærerigt, men det sjove gik af det, og blev kedeligt. Derfor cheater jeg ikke idag, og vil heller ikke gøre det online...


    Jeg ved at jeg bliver p*ssed og andre bliver p*ssed, når en cheater dukker op, på den server jeg er administrator. Der er ingen medlidenhed, over for dem. De bliver gennemtortureret på serveren indtil de forlader den. Og bag efter bliver deres IP og Steam_id banned permanent.


    Har prøvet steambans.com på serveren. Men de er håbløse. Bruger dem aldrig mere, selvom de er danskere! :rolleyes:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • har prøvet og kommer aldrig til det igen da det simpelthen tager det sjove fra spillet.. især i onlinegames... og ved single player bliver det bare det mest KEDELIGE I VERDEN.. vil lige sige at jeg aldrig har gjort i onlinegames

  • Folk som snyder i online games er virkelig nogen mentalt retarderede lamere, som ødelægger spillet totalt. Jeg fatter ikke folk forsøger at kompensere for deres manglende skill, ved at snyde. Den eneste de snyder er dem selv. Det er jo ikke dem som laver arbejdet. Det er deres hack som laver hele lortet for dem.

  • Cheater ALDRIG i online games eller multiplayer.


    Kan da godt finde på det i nogle spil.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • hmm har aldrig prøvet at cheate 8)
    Dem der cheater i online games er nogle FOR..... NOOBS :evil: og så er det bare så tydeligt at se hvem der cheater når man gamer seriøst

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Jeg har et par gange tjitet men KUN i singleplayerspil. Jeg kan da huske jeg har snydt så det drev i de gamle Doom spil. I Doom3 snød jeg osse da jeg skulle nakke den kæmpe mådderfågger til allersidst :O Jeg spiller en del Source og har aldrig snydt i det, jeg er tilgengæld ofte blevet beskyldt for tjit :chain:

  • Jeg har heller aldrig brugt cheat i online spil og kunne heller ikke finde på det. Jeg synes at dem der bruger det er totalt :lame: .


    Jeg er flere gange blevet beskyldt for at snyde i Battefield DC. Det morsomste var, da nogle fra en clan, beskyldte mig for at bruge en øhh.. radar hack eller noget i den stil, tror jeg de kaldte det. De mente jeg brugte den, fordi jeg smadrede dem med en kampvogn, hver gang de kom og ville spawnkill i vores base med en sniper. Faktisk er en AA gun fremragende til at jagte snipere med, da den har radar. ;)
    Jeg kunne altså meget tydeligt se deres hoveder stikke op ved bjergtoppene... :roller: ... :))