I am gay i CS:S

  • Hej alle.
    I CS:S når jeg spiller og skal købe noget (B) så går den ind og jeg gør hvad jeg skal gøre så når jeg går ud står der at jeg har skrevet en Team chat hvor der står '' i am gay'' det pænt provo nogle der kan hjælpe????? :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Asus3
    Hej alle.
    I CS:S når jeg spiller og skal købe noget (B) så går den ind og jeg gør hvad jeg skal gøre så når jeg går ud står der at jeg har skrevet en Team chat hvor der står '' i am gay'' det pænt provo nogle der kan hjælpe????? :(


    Hmm lyder til at en eller anden har sat den til at sige det når du køber noget....


    kan ikke lige huske hvad det er man skal rette for at få det tilbage? sry... :)

  • Hehe, lyder som om der er en der har moret sig lidt med dit cs :D


    Prøv at se i din config.cfg om der er noget med bind B "jeg er gay" eller noget i den stil

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Nu er det godt nok et årtusinde siden at jeg begav mig med CS, men denne løsning burde kunne gøre det:


    Gå ind i den førnævnte config.cfg, og slet den linie der starter med bind b etc. Gå derefter ind i spillet, og sæt buy-menuen til B vha. options.


    Hvor den config.cfg er placeret ved jeg ikke, da jeg ikke har spillet siden 1.3, men en lokal søgning burde kunne gøre det.

  • LOL sikke nogle venner du har :D

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR