Latterlige startsider...arghhh.!

  • Hej...
    Jeg har fået nogen startsider på min egen computer engang..
    mysearch eller sådan noget hed det...:S..
    idag siger min mor at hun har fået en HUD startside.. (som nok ikks skal linkes til her)...


    MEN JEG ANER IKKE HVORDAN MAN FJERNER DISSE STARTSIDER..


    Sidst jeg havde en var jeg tvunget til at formatere... X(


    Jeg har dog ikke haft noget siden jeg har leget med ff og avant..


    Men min mors computer har SÅ meget vigtigt indhold at det ikke kan komme til at ´hedde Format C:..


    Nogen der har en guide or something for at få det HELE væk ?

  • På mange af de sidder den automatisk laver om til startside har jeg oplevet at de har et lille removal tool man kan hente inde i deres FAQ, About.. eller hvad der nu er af informationer om siden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund
    På mange af de sidder den automatisk laver om til startside har jeg oplevet at de har et lille removal tool man kan hente inde i deres FAQ, About.. eller hvad der nu er af informationer om siden.


    Removal tool på "spammerens" hjemmeside som er blevet gjordt til startside ?



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Har du prøvet Ad-Aware?


    Takker:D..
    Men det var ikke det..:S..


    Jeg sad og rodede lidt med det...


    Og fandt ud af at:


    Insternet explorer-> funktioner -> internet indstilliger-> slet filer + slet cookies..:D..+ nulstil


    og en masse reboot hjalp..


    omg det var ikke sjovt..:(


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Har du prøvet dette:


    Ja den lavede jeg også...dengang jeg rodede med at slett cookies...


    ===========
    Lukker ikke tråden da andre kunne have problemet..:D..


  • takker...
    har hentet programmet nu og smidt det ud på cd...:D.. så kan ingen sQ lave om på min startside..x)..


    Nemlig heller ike sikker jeg husker hvordan jeg gjorde det sidst..x)


    EDIT
    Argghhhhh... fandeme om den er der igen..
    Gizzza.. jeg har lige added dig på msn.. du bliver nød til at lære mig at bruge det program.. :roller:

  • Jeg fik engang noget spyware/adware ind som blev ved med at ændre min startside til et eller andet underligt. Ligemeget hvor mange gange jeg rettede den blev den ændret med det samme jeg lukkede IE ned igen. Hver gang jeg kørte en ad-aware scan crashede ad-aware og det endte faktisk med at jeg blev så gal at jeg bare formaterede. :boxed:


    Håber da du finder en bedre løsning og hvis du gør vil jeg meget gerne høre hvad det bliver til.

  • read this:
    Jeg har fundet ud af at filen(erne) jeg bøvler med hedder


    iehijacker.hotoffers


    Dem er der 2 af som bliver ved med at være der..


    Jeg har prøvet at boote op i fejlsikret tilstand men det hjælper ikke..


    Hvad kan jeg gøre mere:D?..