WoW spørgsmål...ska jeg spille det?

  • Hmmm jeg syns det ser ret griner ud, men er i tvivl om jeg gider at spille det...Altså jeg spiller kun counter strike lige nu...så har 100% INGEN forstand på hva "Guild" "druid" og alt det andet shit betyder :P


    Men er der ikk et sted man kan lære lidt om de forskellige ting i spillet?


    Og hvis man ikk gider spille spillet efter den første gratis måned er gået, kan man så godt stoppe? eller skal man betale mere???


    Hvorfor er der 3 forskellige wow spil på edbpriser=?


    Hvorfor er de ikk på lager?


    Det var vist nok for nu ;) håber i kan svare på dem

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • 1) Prøv på den oficielle hjemmeside, der er masser af guldkorn.


    2) Det skulle nu nok være muligt at stoppe efter den gratis måned, men hvordan det gøres osv., må du ikke hænge mig op på, jeg spiller det ikke selv.


    3) De 3 forskellige er en Alliance version, en Horde version, og så er den sidste vist bare yderligere en Alliance version magen til den første, sådan ser det ihvertfald ud.


    4) Spillene er nok ikke på lager da der er så stor efterspørgsel på dem, go figure. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Tak for svaret, men vil gerne høre andres meninger os ;) gerne nogen der selv spiller det hehe...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Tak for svaret, men vil gerne høre andres meninger os ;) gerne nogen der selv spiller det hehe...


    Selvfølgelig. Nu svarede jeg også bare så godt jeg kunne, der er uden tvivl nogen der kan supplere med enten det ene eller andet. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Og hvis man ikk gider spille spillet efter den første gratis måned er gået, kan man så godt stoppe? eller skal man betale mere???


    Kan du så ik bare sælge din wow-account?? ved ikke om det er lovligt,,,, ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Og hvis man ikk gider spille spillet efter den første gratis måned er gået, kan man så godt stoppe? eller skal man betale mere???


    Du kan ikke stoppe efter den første måned!
    Det er total en tidsrøver og du ender med at bede kæresten om at smutte i seng fordi du nok skal komme derind om 5 minutter.. Du kan nok regne resten ud.


    Nej som de andre siger kan du sagtens melde dit "abbonement" fra efter den første gratis måned.
    Men personligt syntes jeg det er et kanon spil med masser af muligheder. Og starter du ud med de quests der er der hvor du starter, lær du såmen også lidt om spillet.


    For mig har det været alle pengene værd.

  • yes sir.. og hvis du begynder kan vi jo hjælpe dig i gang :P http://www.wow-trc.com



    Du kan stoppe når som helst.. :D hehe bare du husker at stoppe dit abonoment.. og du kan jo købe "gamecards" som du køber med danske penge og så går ind og registerer. nemt og ikke for besværligt :P hehe.
    Og jo det er et KANON spil.. mig og mine venner er nu fra 43-47 :D hehe og så andre i guilden er helt fra lvl 8 til 47 :D Vi er sku altid friske på at hjælpe så join and ahve some fun :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    yes sir.. og hvis du begynder kan vi jo hjælpe dig i gang :P http://www.wow-trc.com



    Du kan stoppe når som helst.. :D hehe bare du husker at stoppe dit abonoment.. og du kan jo købe "gamecards" som du køber med danske penge og så går ind og registerer. nemt og ikke for besværligt :P hehe.
    Og jo det er et KANON spil.. mig og mine venner er nu fra 43-47 :D hehe og så andre i guilden er helt fra lvl 8 til 47 :D Vi er sku altid friske på at hjælpe så join and ahve some fun :P


    Ok hygge ;)


    Hvad er en guild? er det en gruppe eller nogeT?


    Li nu er jeg gået igang med at spille Knight Online, som os er et MMOORPG spil, for lisom at få en fornemmelse af WoW..hehe og det ret griner faktisk,........



    Meen det koster altså ret meget at spille WoW syns jeg...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • nu har jeg spillet MMORPG spil siden jegca 4 5 år.. jeg er 18 :P hehe
    men altså jo det koster en slat.. men arbejder du og tjener nogle penge så er 100 kr altså ingen ting for at få noget glæde når du betaler 150 for en cd som du hører en gang og så er det det...
    så er det er nu som så meget andet.


    Men en guild er en form for eksempel (CS Clan)
    En masse forskellige mennesker som kan snakke sammen, hjælpe hinanden, nogle er nye nogle er Rutineret og kender de fleste fordele og ulemper, så kan man få hjælpe af sin guild. og så på senere tidspunkt når man høj nok lvl kan man jo tage med ud og Raide, (rade det vil sige at kun guild går ud og slås enten mod Mobs, eller Hordes "onde")


    En guild er der for at hjælpe alle folk i gennem spillet, er der for at vi kan have det sjovt og blive rigtig gode venner, og så prøve at hjælpe hinaden med så meget vi ved..


    håber det besvarede dit spørgsmål.. du er altid velkommen til at se på vores hjemmeside :D