Auto reply i msn

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjergkanin
    Ved man kan i MSN plus i hvert fald.


    Man skriver /Away/busy/hvad man nu er også tekst. ex /away Ser tv.


    Bruger ikke + men 6.2 uden

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvad er der galt i at bruge MSN Messenger 6.2 og så MSN Plus ? ...


    MSN Plus er super nice.


    Helt enig. Uden Plus ville MSN da ikke være meget mere værd end andre IM's, men med Plus er der i sig selv mulighed for en masse ekstra ting, og så giver det yderligere mulighed for plugins dertil. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvad er der galt i at bruge MSN Messenger 6.2 og så MSN Plus ? ...


    MSN Plus er super nice.


    Har fravalgt det pga af alt det lort der ofte medfølge med de tilføjelses programmer, som man selvfølgelig kan fravælge.


    Kommer heller ikke an på om jeg bruger + eller ej.


    Søger en løsning til 6.2 og ikke andet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af freehelp
    Har fravalgt det pga af alt det lort der ofte medfølge med de tilføjelses programmer, som man selvfølgelig kan fravælge.


    Kommer heller ikke an på om jeg bruger + eller ej.


    Søger en løsning til 6.2 og ikke andet


    Joh, det kommer an på om du bruger MSN PLUS eller ej ...Nå, men så må du fravælge at have muligheder med din MSN ... ;)


    MSN Plus kan du uden problemer fravælge at installere de sponsor-programmer ..... Som du også skriver .... Giver så bare mindre mening når du godt ved at du kan undgå det skidt ... :crazyeyes: ... men fair nok ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Joh, det kommer an på om du bruger MSN PLUS eller ej ...Nå, men så må du fravælge at have muligheder med din MSN ... ;)


    MSN Plus kan du uden problemer fravælge at installere de sponsor-programmer ..... Som du også skriver .... Giver så bare mindre mening når du godt ved at du kan undgå det skidt ... :crazyeyes: ... men fair nok ...


    Det er jo netop de extra programmer der fylde rdin og andres maskiner med spyware og andet lort ;)


    JA, det kommer an på om jeg bruger + eller ej, men siger jo jeg ikke gør, så hvorfor trække mere i det spor :D


    Kan altså udlede auto reply ikke begåes i det alm 6.2


    Bare en søgning med fætter google
    http://www.google.dk/search?hl…er+plus%2Bspyware&spell=1


    Crap crap og mere crap :D


    DOG selvfølgelig med tilføjelses programmerne. Uden er det fino

  • Har lige installeret det, men det virker self ikk til den beta af messenger jeg har.. Nogen der ved om den er til MSN Messenger (BETA)? Ved ikk hva den ellers hedder, men filversionen er 7.0.425.0 :)


    Gider ikk skifte tilbage til det gamle

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af freehelp
    Det er jo netop de extra programmer der fylde rdin og andres maskiner med spyware og andet lort ;)


    Ja, men så kan man lade være med at installere dem ... og så bare installere MSN PLUS ... Skal det skæres ud i PAP ? :boxed:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af freehelp
    Kan altså udlede auto reply ikke begåes i det alm 6.2


    Nej ... *kigger opgivende* :crazyeyes:


  • Styr nu lige dit temperament!


    Skriver for pokker da også det er okay uden ikke. Stop dog nu den snak om +, det er forfandne ikke det jeg søger :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    :] ... Giver op ... :]


    Det ville jeg blive glad for - for dit whineri kan jeg ikke bruger.


    Du kunne have svaret " nej dette kan man ikke i msn 6.2" så var den skid slået mester... :lame:

  • Tror at det som Grill forsøger at forklare, som du åbenbart ikke fatter, er at man godt kan installere MSN+ UDEN at installere de andre programmer - du skal bare vælge nej...


    Og så brug da ellers en ordentlig tone - tsk :/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    Tror at det som Grill forsøger at forklare, som du åbenbart ikke fatter, er at man godt kan installere MSN+ UDEN at installere de andre programmer - du skal bare vælge nej...


    Og så brug da ellers en ordentlig tone - tsk :/


    ---------------


    LÆS DOG HVAD JEG SKRIVER!!!!!


    Det er jo netop de extra programmer der fylde rdin og andres maskiner med spyware og andet lort


    JA, det kommer an på om jeg bruger + eller ej, men siger jo jeg ikke gør, så hvorfor trække mere i det spor


    Kan altså udlede auto reply ikke begåes i det alm 6.2


    Bare en søgning med fætter google
    http://www.google.dk/search?hl=da&cr=cou...spyware&spell=1


    Crap crap og mere crap


    DOG selvfølgelig med tilføjelses programmerne. Uden er det fino -- ->


    Skriver jo for pokker jeg godt ved dette kan undgåes - men hvorfor hulen blive ved med at diskutere dette når det for pokker ikke er det jeg søger!!


    Acceptere dog jeg ikke ønsker at benytte + ligemeget hvordan og hvorledes man gør.