irreterende fejl! (0x0000135) HJÆLP mig!

  • ;( den der tåbelige fejl kommer hver eneste gang jeg tænder min pc. der starter med at stå
    "CLI.exe - Programfejl". så står der: det lykkedes ikke at initiallisere programet korrekt (0x0000135)! :chain:
    jeg tror det er kommet da jeg installerede en driver til mit ATI graffikkort.


    jeg håber virkelig der er én der kan hjælpe mig!
    på forhand mange tak!


    :(

  • Hvis ikke jeg tager helt fejl er det Microsoft .NET Framework du mangler...


    Det skal man nemlig have til de orginale ATi driver med det der control panel..


    Hvis du ikke vil have .NET installeret, så kan du bruge Omega's ATi driver.. (Hvilket jeg også synes er bedre end de orginale).. ;)


    OMEGA: http://www.omegadrivers.net/


    .NET kan du hente fra bl.a. Windows Update..

  • mange tak for hjælpen.
    hvad er det der net og hvorfor burde jeg ikke ha lyst til at have det installeret???
    jeg er ret ligeglad med hvad jeg har installeret bare den der fejl stopper.

  • nu gjorde jeg det jeg tror du sagde jeg skulle.
    jeg afinstallerede det der ATI ting og bagefter installerede jeg omega driverne.
    rigtig fint for nu er den første fejl der ikke mere, men en ny er kommet. faktisk 2. der står at der mangler nogle dll filer og fejlen ville nok blive rettet op hvis jeg installerede programmet igen! :( hvad skal jeg gøre??? hjælp :boxed:

  • hmm... nu prøvede jeg at afinstallere alt der hed ATI og derefter installere de der nye drivere fra omega.
    men der står desværre, for mig, bare det samme: "avgcc.exe - komponenten blev ikke fundet" så står der: "dette program kunne ikke starte, fordi MFC71.DLL ikke blev fundet. Problemet kan mulighvis løses ved at installere programmet igen."


    så trykker jeg ok og en ny kommer frem.


    den hedder bare "avgemc.exe", og "MSVCR71.dll"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :camp: :chain: :T :boxed: :dots: :dots: :dots: hjælp...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prinsen
    hmm... nu prøvede jeg at afinstallere alt der hed ATI og derefter installere de der nye drivere fra omega.
    men der står desværre, for mig, bare det samme: "avgcc.exe - komponenten blev ikke fundet" så står der: "dette program kunne ikke starte, fordi MFC71.DLL ikke blev fundet. Problemet kan mulighvis løses ved at installere programmet igen."


    så trykker jeg ok og en ny kommer frem.


    den hedder bare "avgemc.exe", og "MSVCR71.dll"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :camp: :chain: :T :boxed: :dots: :dots: :dots: hjælp...


    hvis jeg ikke tager meget fejl, så er "avgcc.exe" noget til AVG antivirus... jeg har AVG antivirus, og ikke ATI drivere, og "avgcc.exe" ligger under mine "Processer"...
    Men du kan prøve at skrive "msconfig" i kør/run, i det sidste faneblad kan du se hvad der starter op, det kan være det er der problemmet ligger.

  • tusind tusind tak hr "kio_liex" :D
    for første gang i ca. et halvt år virker min pc helt perfekt. rigtig mange gange tak... nu kan jeg koncentrere mig om de vigtige ting i livet i stedet.... "wow" og lidt farcry når tiden er der. rigtig lækkert! mange tak!!! :clap: jeg gir en ved lejlighed!!! :cheers:

  • Gå på Windows Update og hent .NET Framework'et.
    Det bruges til at afvikle programmet skrevet i .NET-sprogene som fx C# VB.NET osv.


    Det fungerer på samme måde som JAVA's virtual machine, der er nødvendig for at afvikle større JAVA-scripts.

  • #Prinsen:
    Selv tak, hvad har jeg gjort?


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu
    Gå på Windows Update og hent .NET Framework'et.
    Det bruges til at afvikle programmet skrevet i .NET-sprogene som fx C# VB.NET osv.


    Det fungerer på samme måde som JAVA's virtual machine, der er nødvendig for at afvikle større JAVA-scripts.


    OT. men Java-scripts kræver ikke JAVA's virtual machine som du kalder det... det er Java programmer der kræver det...