Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. marts 2005, 17:53

hej tweakers..

jeg installerede en Magic: The gathering Online Tourtial(eller noget i den stil) for et par dage siden.

da jeg startede programmet(det startede i et vindue)så skrivebordsikonerne lidt mærkelige ud... de havde mistet deres skygge(se billede)

skyggerne var stadig forsvundet efter jeg gik ud af programmet. da jeg genstartede var det der stadig.

jeg har nu uinstalleret programmet.
jeg har prøvet at trykke på "skift ikon" og derefter trykke ok, men det hjælper ikke.

det skal lige siges at skyggerne er forsvundet fra alle ikoner, også på menulinien.

hvordan får jeg dem igen?

2

lørdag, 12. marts 2005, 18:47

Ved ikke om det lige hjælper, men prøv det:

3

lørdag, 12. marts 2005, 20:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin
Ved ikke om det lige hjælper, men prøv det:

nej, det hjælper ikke

5

lørdag, 12. marts 2005, 22:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky
Prøv det her...

http://home.no/zlinky/tjek-det-her.jpg

nix virker heller ikke.

6

lørdag, 12. marts 2005, 22:36

nu fandt jeg problemet.. programmet havde sat skærmen til at køre i 16bit farver. nu kører det igen i 32 :)

7

lørdag, 12. marts 2005, 22:37

Det billede du har tilføjet, er det er før eller efter billede?

8

lørdag, 12. marts 2005, 22:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bobcat
Det billede du har tilføjet, er det er før eller efter billede?

efter

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.