Cybercity ADSL fucker totalt

  • Mig og en af mine venner sidder til LAN ude ved ham, men hans internet fucker totalt. Det kommer og går med 2-5 min mellemrum 8o


    Det er pisse irriterende da vi prøver og spille Lineage 2, hvilket er ret umuligt med det inet..


    Nogen der ved hva der er galt, eller hvordan man kan løse det?


    ps: bla da jeg trykkede på linket "new thread" og til jeg skulle poste det gik nettet ned


  • Ingen problemer her hos mig - har der faktisk næsten aldrig været efter jeg skiftede til Cybercity. 8)
    Ku' det tænkes, at i har fået noget "snask" ind, som laver "kuk i timeplanen" ? Prøv at tjekke det efter, for evt. at udelade det som årsagen. Derefter tjekke om opsætningen er okay. Det var så mine bud på en mulig løsning.
    Edit: Som Grill skriver - prøv at kontakte Support (ikke Kundeservice) De plejer altid at være behjælpelige. Ihf. mine erfaringer. ;)


  • har vi prøvet, og det virkede ik ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Så det er altså ikke et problem med nettet ? ... Hm, så er der vel bare at tjekke dyret for "sjove" ting ... :boxed:


    fandt ud af at det havde vi ik prøvet.. :rolleyes: og ingen af os har virus, og det drejer sig om 3 personer, og det var det samme ved alle sammen..


    Da min ven ringede ind til CC sagde de der var extrem lang kø, så han gad ik vente, hvilket nok var lidt dumt :rolleyes: