Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. marts 2005, 14:55

Mig og en af mine venner sidder til LAN ude ved ham, men hans internet fucker totalt. Det kommer og går med 2-5 min mellemrum 8o

Det er pisse irriterende da vi prøver og spille Lineage 2, hvilket er ret umuligt med det inet..

Nogen der ved hva der er galt, eller hvordan man kan løse det?

ps: bla da jeg trykkede på linket "new thread" og til jeg skulle poste det gik nettet ned

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

2

lørdag, 12. marts 2005, 15:50

Telefon og åbningstid

Du kan ringe til Cybercity Support på tlf. 7010 1109

Husk at have dit brugernavn klar og eventuelle fejlmeddelelser skrevet ned.

Cybercity Support kan alternativt kontaktes pr. e-mail.

Åbningstider

Hverdage 9.00-20.00

Lørdag, søndag- og helligdage 11.00-17.00

www.cybercity.dk/privat/support/kontakt/…_aabningstider/

3

lørdag, 12. marts 2005, 15:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af origin
Mig og en af mine venner sidder til LAN ude ved ham, men hans internet fucker totalt. Det kommer og går med 2-5 min mellemrum 8o

Det er pisse irriterende da vi prøver og spille Lineage 2, hvilket er ret umuligt med det inet..

Nogen der ved hva der er galt, eller hvordan man kan løse det?

ps: bla da jeg trykkede på linket "new thread" og til jeg skulle poste det gik nettet ned

Ingen problemer her hos mig - har der faktisk næsten aldrig været efter jeg skiftede til Cybercity. 8)
Ku' det tænkes, at i har fået noget "snask" ind, som laver "kuk i timeplanen" ? Prøv at tjekke det efter, for evt. at udelade det som årsagen. Derefter tjekke om opsætningen er okay. Det var så mine bud på en mulig løsning.
Edit: Som Grill skriver - prøv at kontakte Support (ikke Kundeservice) De plejer altid at være behjælpelige. Ihf. mine erfaringer. ;)

4

lørdag, 12. marts 2005, 16:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Telefon og åbningstid

Du kan ringe til Cybercity Support på tlf. 7010 1109

Husk at have dit brugernavn klar og eventuelle fejlmeddelelser skrevet ned.

Cybercity Support kan alternativt kontaktes pr. e-mail.

Åbningstider

Hverdage 9.00-20.00

Lørdag, søndag- og helligdage 11.00-17.00

www.cybercity.dk/privat/support/kontakt/…_aabningstider/

har vi prøvet, og det virkede ik ;)

5

lørdag, 12. marts 2005, 18:46

Citeret

Så det er altså ikke et problem med nettet ? ... Hm, så er der vel bare at tjekke dyret for "sjove" ting ... :boxed:

6

lørdag, 12. marts 2005, 18:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Så det er altså ikke et problem med nettet ? ... Hm, så er der vel bare at tjekke dyret for "sjove" ting ... :boxed:

fandt ud af at det havde vi ik prøvet.. :rolleyes: og ingen af os har virus, og det drejer sig om 3 personer, og det var det samme ved alle sammen..

Da min ven ringede ind til CC sagde de der var extrem lang kø, så han gad ik vente, hvilket nok var lidt dumt :rolleyes:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.