1

lørdag, 12. marts 2005, 13:52

Hvordan fjerner man den login procedyre, som kommer i starten af windows, som ønsker at man klikker på den bruger man vil logge ind som ?

Jeg har ikke selv aktiveret det, men det begyndte selv idag :( Tror det begyndte efter instalation af nyt Grafikkort, men virker lidt mystisk...

Jeg har kun min bruger på computeren Steven som også er Admin...

Så hvordan får jeg det indstillet så jeg havner helt inde på skrivebordet uden at logge ind.. ?

2

lørdag, 12. marts 2005, 13:55

Gå i Start > Kør
Skriv control userpasswords2 og klik OK

- Vælg fanebladet Brugere
- Klik på den bruger som skal være den som computeren automatisk logger på med.
- Fjern hak i ”Brugere skal angive brugernavn og password for at logge på denne maskine”.
- Klik OK
- Når du bliver bedt om det, skal du indtaste det brugernavn og password der skal bruges til automatisk logon.
Klik OK.

3

lørdag, 12. marts 2005, 14:10

Det er gjort :) takker

Så ser jeg senere om det har hjulpet hehe

4

lørdag, 12. marts 2005, 15:11

Hvis du kun har en bruger på PC'en skal den automatisk logge på.

Dog har MS lavet en fejl i .NET Framework 1.1.
Så hvis man går på Windows Update og henter SP1 til .NET Framework 1.1, så behøver man ikke gøre som Grillrotten foreslår.
Ikke at det er forkert hvad han skriver - bare hvis er nogen, der undre over "det virkede før, men nu virker det ikke mere..." :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Zulu" (12.03.2005, 15:12)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.