1

lørdag, 12. marts 2005, 04:39

Hej allesammen

Ja så sidder jeg jo her, tidligt om morgenen eller sent ud på natten - vælg selv - og spiller lidt CS:S - men nu er det efterhånden sket et par gange at skærmbilledet fryser et øjeblik, og frem kommer nedenstående boks frem, hvorefter spillet lukkes ned, når jeg trykker på ok, og jeg havner herefter i Windows...

Hvad er grunden ?( :boxed:

2

lørdag, 12. marts 2005, 22:59

I må forresten gerne svare NU :D

3

lørdag, 12. marts 2005, 23:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

hmm det ligner en fejl på dine ram

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

4

lørdag, 12. marts 2005, 23:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Karse

Citeret

hmm det ligner en fejl på dine ram

jep det er en fejl på rammene ... tit i tilfælde af for stramme timmings

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

5

søndag, 13. marts 2005, 01:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

Hvad gør jeg så? :)

6

søndag, 13. marts 2005, 11:06

Har hørt lidt om at det ikke altid er rammenes skyld, men bare en fejl. Skulle måske hjælpe at restarte steam.
Fandt en tråd hos valve med en med samme problem;
Håber da det er den samme fejl
http://forums.steampowered.com/forums/sh…threadid=261210

PS: Da den sidste update kom, gik mit CS også ned. (Det var dengang de updatede cs_office) Der hjalp det at Validate med det link i tråden.

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "TheSnake" (13.03.2005, 11:09)

7

søndag, 13. marts 2005, 13:13

Citeret

Oprindeligt indlæg af TheSnake
Har hørt lidt om at det ikke altid er rammenes skyld, men bare en fejl. Skulle måske hjælpe at restarte steam.
Fandt en tråd hos valve med en med samme problem;
Håber da det er den samme fejl
http://forums.steampowered.com/forums/sh…threadid=261210

PS: Da den sidste update kom, gik mit CS også ned. (Det var dengang de updatede cs_office) Der hjalp det at Validate med det link i tråden.

Okay tak for svaret :) - Men den har ikke gjort det siden jeg lavede denne tråd, så nu må vi se... ;)

8

søndag, 13. marts 2005, 13:16

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af mrflashbag

Hvad gør jeg så? :)

hvis det fortsætter så løsner du timmingsne på rammene :D smart ik ? :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16573&sid=[/IMG]

9

lørdag, 14. juni 2008, 10:56

Jeg har et problem hjælp mig ! ! ! ! ! !

Mit problem er når jeg går in i css så kommer der noget frem hvor der står:::::::::::::::::::::::::::::: X Counter-strike source: Hl.exe - Program fejl
Instruktionen ved ''0x18213e2c'' Referede hummelse ved ''0x046a1a0''. Hukommelsen kunne ikke ''Read''.
Klik på og for at afslutte programmet.

10

lørdag, 14. juni 2008, 11:03

øhhhhhhhhh ALLE SAMMEN PLZZZ SE MIG NU SE MIT PROBLEM!!!! DET ER VIGTIGT PLZZZZ SIG TIL MIG HVORDAN MAN ORDNER DET HER PRO BLEM NÅR JEG GÅR IN I CSS SKER DER DET HER X Counter-strike source: Hl.exe - Program fejl

Instruktionen ved ''0x18213e2c'' Referede hummelse ved ''0x046a1a0''. Hukommelsen kunne ikke ''Read''.

11

lørdag, 14. juni 2008, 11:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af The_Slider
øhhhhhhhhh ALLE SAMMEN PLZZZ SE MIG NU SE MIT PROBLEM!!!! DET ER VIGTIGT PLZZZZ SIG TIL MIG HVORDAN MAN ORDNER DET HER PRO BLEM NÅR JEG GÅR IN I CSS SKER DER DET HER X Counter-strike source: Hl.exe - Program fejl

Rolig nu mester! Der er ingen der gidder hjælpe folk med så lidt utålmodighed.

Den fejl kan skyldes mange ting.
Har du prøvet at genstarte steam?
Er din pc overclocket - i så fald kunne det godt være at den er ustabil = crash i spil
Hvornår begyndte den på at crashe?

Fejlen er meget normal, selv jeg får den engang imellem med et ikke overclocket system. Det kan også skyldes scripts på nogle servere, så fortæl om spillet crasher når du åbner CSS eller når du går ind på en server.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

puma99dk|

Bent u genieten van de tijd van de vooravond?

12

lørdag, 14. juni 2008, 11:26

det har min fars Outlook Express os gjort, men når han så genstarter computeren så laver den det ik :rolleyes:

13

lørdag, 14. juni 2008, 13:33

Jeg har haft problemet lige siden jeg fik spillet og jeg har haft spillet ca. i en uge

14

lørdag, 14. juni 2008, 13:35

:boxed: :$ :ph34r: :finger: :boxing:Og ja jeg har prøvet at uinstallere steam og installere det igen og det har jeg også prøvet med css

15

lørdag, 14. juni 2008, 13:39

Og Svar plzzzz i er så søde hvis i vil sige mig hvordan man ordner problemmet?

16

lørdag, 14. juni 2008, 13:46

Har du prøvet og google problemet, det kan jo være andre har haft samme problem.

17

lørdag, 14. juni 2008, 13:50

Ja det har jeg for det var der jeg fandt denne her hjemmeside www.tweak.dk

18

lørdag, 14. juni 2008, 14:45

The_Slider først og fremmest, så skal du lære at tjekke datoen på de tråde du skriver i. Dernæst, så vil det også være en god idé at finde noget tålmodighed frem, og dropper caps lock.

Så jeg synes du skal prøve igen. Opret din egen tråd med en passende overskrift og husk at beskrive dit problem så godt som muligt, og så folk kan forstå det.

Du kan med fordel læse reglerne og ofte stillede spørgsmål først, så vil du være noget bedre rustet.

Og så lukker jeg bare her ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.