Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 11. marts 2005, 12:39

Igår begyndte min wmplayer, lige pludselig at komme med denne irreterende fejl, hver gang jeg skulle afspille en fil. Nogen der ved hvad det kan være?

2

fredag, 11. marts 2005, 19:08

Prøvet at geninstallere wmp?
Husk at afinstaller først..

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=6775&sid=[/IMG]

3

fredag, 11. marts 2005, 19:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af Meesalith
Prøvet at geninstallere wmp?
Husk at afinstaller først..

syntes ikke rigtig at jeg kan finde noget sted af afínst. det

4

fredag, 11. marts 2005, 19:44

Mappen ligger inde i programmer, jeg ved ikke om der også ligger en afinstall men altså det er muligt at fjerne det derfra...

Signatur billedet er slettet da det ikke virker

5

fredag, 11. marts 2005, 20:41

Under installation af WMP 10 bliver der forklaret hvordan du afinstallerer det.. Jeg kan huske at der blev nævnt at den enest måde at gøre det på var ved at bruge restore funktionen..

Er wmp den eneste medieafspiller der laver fejl?

AMD Opteron Dual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

6

fredag, 11. marts 2005, 23:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dalingo
Under installation af WMP 10 bliver der forklaret hvordan du afinstallerer det.. Jeg kan huske at der blev nævnt at den enest måde at gøre det på var ved at bruge restore funktionen..

Er wmp den eneste medieafspiller der laver fejl?

Ja det er det, jeg har oplevet det engang før, men der afinstallerede jeg win, det trængte til det. Men det gider jeg sku ikke at gøre igen, syntes bare at det er lidt mørkeligt, at det begynder at komme med den fejl, og det er når jeg prøver på at afspille alle filer.

7

lørdag, 12. marts 2005, 00:10

Har lige af- og installeret det igen, men det kommer stadig med den samme trælse fejl. Fatter det bare ikke, tror i at det kan være et eller andet mærkeligt codec, som det selv har hentet, der gør det?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.