Download Service Pack 2 hvor?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Hvad net har du


    Læs dog hvad han skriver istedet for at kommentere alle steder i hovede og røv, der er snart ikke det sted du smider en kommentar afsted på et par enkelte ord.


    Han skrev:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Piter
    Mange tak alle sammen :) Hvorfor er de alle sammen meget langsome til at hente fra :/ Har 2mbit og henter kun med 25kb/s.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Læs dog hvad han skriver istedet for at kommentere alle steder i hovede og røv, der er snart ikke det sted du smider en kommentar afsted på et par enkelte ord.


    Han skrev:


    Det så jeg ikke, men tak fordi du altid er så fucking nice.


    Klaphat.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Det så jeg ikke, men tak fordi du altid er så fucking nice.


    Klaphat.


    Luk nu røven smarte. Det er ikke engang løgn, du skal evig og altid lige smide en kommentar med på vejen, uanset hvad emnet i den pågældende tråd så måtte være. Hvorfor? Posthunt? Du får flere stjerner? Wow, mange gange tillykke, du er også en godt garvet tweaker med dem. :roller:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Luk nu røven smarte. Det er ikke engang løgn, du skal evig og altid lige smide en kommentar med på vejen, uanset hvad emnet i den pågældende tråd så måtte være. Hvorfor? Posthunt? Du får flere stjerner? Wow, mange gange tillykke, du er også en godt garvet tweaker med dem. :roller:


    Du er evig og altid så pissed. Jeg posthunter ikke, så kunne jeg lige så godt lave noget andet, men jeg så ikke hvad han skrev, men nu kan få hans tråd ødelagt med dit lort.


    At du altid kommentere andre er også posthunt. ;) Hvis du mener jeg gør det.
    Jeg smed link til hvor han kunne downloade, men du hjalp ham ikke en skid.


    Men tillykke du er perfekt!!!!!!!