PHP - im n00b

  • Du ska bruge en server der ka læse php koderne og oversætte dem til html koder, som en browser ka forstå ;)


    Edit: Roder selv kun med asp endnu, så jeg bruger f.eks. http://www.frip.dk til det
    De ka godt læse php, men det virker ikk optimalt står der..

    Quote

    Undersøttelse:
    ...
    - PHP (Ikke fuldt ud funktionelt da vi stadig er igang med at finde en sikkerhedsløsning)
    ...

  • Hvis du vil se koden, så brug NOTEPAD++ ... Super nice program ... ;) ... Som er freeware ja ... :clap:


    Vil du køre tingene, så smid dem op på din website ja ...


    Bruger selv CeleronDude´s Gallery ... nice og simpelt ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Hvis du vil se koden, så brug NOTEPAD++ ... Super nice program ... ;) ... Som er freeware ja ... :clap:


    Vil du køre tingene, så smid dem op på din website ja ...


    Bruger selv CeleronDude´s Gallery ... nice og simpelt ...


    Jeg har smidt det op.. Men den kan ikje rigtig komme derind? :boxed: Hvilke filer skal uploades?
    Når jeg går derind så vil den DL .php filen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Jeg har smidt det op.. Men den kan ikje rigtig komme derind? :boxed: Hvilke filer skal uploades?
    Når jeg går derind så vil den DL .php filen?


    Alt det du har hentet skal uploades ...


    Readme.txt behøver ikke at uploades, men skader jo ikke ... Så ved du jo hvor din README-fil er ... ;)


    Derefter skal index.php bare køres fra serveren ... og så kører det stille og roligt ... Så kan man pille ved det hvis man vil ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Nu har jeg fundet et sted hvor de understøtter PHP (eller hvad?)
    Men så kommer der kun tekst?
    http://sanchez.bizhat.com/gallery.php
    Ser det rigtigt ud ved jer eller?


    Hm nej, den viser koden ... :boxed:


  • Dvs. det virker ved dig? :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Dvs. det virker ved dig? :boxed:


    Nix... Den SKRIVER koden ... Er jo ikke lige det den skal ... Din server understøtter vel ikke php ?... Lader ikke til det vel ... dont know ... Har aldrig haft en server som ikke understøttede PHP hvor jeg prøvede at køre PHP på den ... hvis du kan følge mig ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Nix... Den SKRIVER koden ... Er jo ikke lige det den skal ... Din server understøtter vel ikke php ?... Lader ikke til det vel ... dont know ... Har aldrig haft en server som ikke understøttede PHP hvor jeg prøvede at køre PHP på den ... hvis du kan følge mig ...


    Det skulle den da gerne.. Kan du se om den gør det:
    http://www.netfreehost.com
    EDIT: Det gør den ikke, du skal få det enabled og det skal du have 10 posts i forummet for at gøre og der er lukket for PHP enabling lige nu :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Nix... Den SKRIVER koden ... Er jo ikke lige det den skal ... Din server understøtter vel ikke php ?... Lader ikke til det vel ... dont know ... Har aldrig haft en server som ikke understøttede PHP hvor jeg prøvede at køre PHP på den ... hvis du kan følge mig ...


    Du skrev jo altså selv, at den virker koden .. Skal du låne en staveged? *GG*


    SanCheZ .. Du har ikke overvejet at købe et webhotel der understøtter PHP?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Du skrev jo altså selv, at den virker koden .. Skal du låne en staveged? *GG*


    SanCheZ .. Du har ikke overvejet at købe et webhotel der understøtter PHP?


    Jeg har fundet et..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Du skrev jo altså selv, at den virker koden .. Skal du låne en staveged? *GG*


    hehe ja, så jeg lige ... Der skulle naturligvis stå "VISER" og ikke "virker" ... :))