KotOR II - swooprace bug

  • Jeg har et meget irriterende problem med Swoopracet på "Telos"!!!
    I starten ligger raceren på jorden som den skal....men når løbet starter hænger den oppe i luften....og derfra er der intet at gøre...
    Jeg har patchet spillet og prøvet med en geninstallation, men buggen er der stadig....
    Er der nogen som har haft samme problem og evt. ved hvad jeg kan gøre ved det???

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.


    Rettet en gang, sidst af Ciric ().

  • Havde også nøjagtige samme problem! Men jeg holdt bare højre musetast inde når startlysene begyndte at bevæge sig hen mod grønt lys. Slap først når jeg var kommet afsted... Ved ikke om det er det, som står i tråden, gider ikke rigtig tråden da jeg har gennemført spillet ;) Det irriterede nemlig også mig grænseløst, men jeg prøvede bare alt muligt, og til sidst løste jeg sgu selv problemet.


    tankabbot

  • ....det jeg gjorde var at trykke space lige inden jeg startede (lige når det grønne lys tænder), og derefter trykke på venstre mus.....
    man mister godt nok et pat tiendedele, men det er muligt at vinde....!

    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.