enn W32/agent.BCD trojansk virus hvordan slipper man af med den

  • Hey


    min Mor har lige fået en trojansk virus ved navn "W32/agent.BCD" nogen der ved hvordan vi slipper af med den.


    hun har prøvet med antivirus men den kan ikke fjerne den og en trojan fjerner ting kan heller ikke :|

  • yeps jeg har samme problem.


    men det der er hva norman antivirus kaldte den da den fandt den.


    W32/agent.BCD



    norman kan sætte den i karantæne, men klikker hun på Iexplore igen for at komme på nettet så er den der igen

  • snakkede med en på norman antivirus support nu, og de kendte ikke engang til den, men bad mig check om hun havde nogle xtra bars som yahoo, smileycentral, google osv kørende eller msn plus


    da den kunne have lagt sig der i og derfor komme hver gang hun klikker på iexplore...



    så nu må vi se når hun kommer hjem om det eventuelt hjælper ..... darn jeg hader virusser

  • Prøv at se mit svar i denne tråd hvor der også er en som har problemer med at få fjernet en virus helt. For en god ordens skyld så kan jeg lige citere:


    Quote

    For at komme tilbage på trådens rette spor, kunne det så tænkes at den virus der ikke vil væk, ligger i system restore et eller andet sted? Jeg har selv oplevet noget lignende med at jeg pludselig have noget vira som gentagne gange blev ved med at komme ind på computeren igen, selvom jeg havde scannet og fjernet det. Jeg løste det ved at disable System Restore (Højreklik på My Computer --> Properties --> System Restore), og så kørte jeg en fuld scanning af computeren og fik fjernet viraen som jeg før gjorde, dernæst genstartede jeg og enablede System Restore igen. Det hjalp ihvertfald mig, så det kunne være at det kunne hjælpe dig af med den virus også. Pøj pøj med det.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP