1

søndag, 27. februar 2005, 22:27

Nu når den tråd HER er blevet lukket ... Som den ikke burde da det er et legalt spørgsmål ...

Så her er svaret ...

AnyDVD

www.slysoft.com/en/anydvd.html

... og ja, det ER lovligt ...

2

søndag, 27. februar 2005, 22:35

Tak for det Grill :D Sad i samme situation. Har to et par 'forsøg' endnu, med mit drev. Men ville da være lidt belastende hvis den blev permanent region 1 :crazyeyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Carlsen" (27.02.2005, 22:37)

3

søndag, 27. februar 2005, 22:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Nu når den tråd HER er blevet lukket ... Som den ikke burde da det er et legalt spørgsmål ...

Så her er svaret ...

AnyDVD

www.slysoft.com/en/anydvd.html

... og ja, det ER lovligt ...

Respekt 8)

Synes det er fedt du siger nogle imod ;)

4

søndag, 27. februar 2005, 22:37

Kan sgu ikke lade være med at grine over din tråd Griller..
Det sgu go humor! :))

EDIT:

Så blev WinRar-tråden sgu også lukket.. :crazyeyes:
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=38576&sid=

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Exxon" (27.02.2005, 22:39)

5

søndag, 27. februar 2005, 22:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque
Tak for det Grill :D

Ved heller ikke lige hvad der sker for tiden..

Så lidt ... Syntes det er et super nice program for DVD-drev-producenterne er nogle gange lidt brain-fucked og ikke altid laver drevne kodefri eller giver en nem mulighed for at "nul-stille" drevet ....

... og det pisser mig sgu af at jeg kun kan skifte REG-kode et bestemt antal gange ... For det er jo fuldt ud lovligt at eje REG-1 film mv ... og da jeg selv alligevel kun ser film uden undertekster, så er jeg sgu ligeglad om det er REG-1, 2 eller hvad fanden det er jeg køber og ser. Bare det er en "engelsk" film med engelsk tale ...

6

søndag, 27. februar 2005, 22:40

Citeret

Citeret

Så lidt ... Syntes det er et super nice program for DVD-drev-producenterne er nogle gange lidt brain-fucked og ikke altid laver drevne kodefri eller giver en nem mulighed for at "nul-stille" drevet ....

... og det pisser mig sgu af at jeg kun kan skifte REG-kode et bestemt antal gange ... For det er jo fuldt ud lovligt at eje REG-1 film mv ... og da jeg selv alligevel kun ser film uden undertekster, så er jeg sgu ligeglad om det er REG-1, 2 eller hvad fanden det er jeg køber og ser. Bare det er en "engelsk" film med engelsk tale ...

Nu skal vi se om tråden bliver lukket? :crazyeyes:

7

søndag, 27. februar 2005, 22:41

Citeret

Citeret

Lige præcis. Sad faktisk og snakkede med The Hans om det i går aftes. Der faldt talen på en anden firmware osv til drevet - men det her er jo helt kanon.

Men nej, jeg fatter heller ikke logikken i det der.

8

søndag, 27. februar 2005, 22:46

Citeret

Lige præcis. Sad faktisk og snakkede med The Hans om det i går aftes. Der faldt talen på en anden firmware osv til drevet - men det her er jo helt kanon.

Ja, med nogle drev kan man finde en firmware som er moddet så den REG-dimmer er fjernet ... Det er så også helt lovligt, men er ikke muligt at gøre med alle drev.

AnyDVD kan også gøre andre dejlige ting ...

Fx...

- It can prevent the automatic launch of software from your Video DVDs
.... Hvem fanden gider at installere en speciel player eller hvad ved jeg når man vil se en DVD-film på sin computer ? ... Med AnyDVD, så slipper man for at se på den besked om man overhovedet vil installere det ... Som man jo naturligvis alligevel trykker nej til.

- AnyDVD can remove unwanted user prohibitions, e.g. it removes forced subtitles or it lets you skip copyright messages and FBI Warnings.
... Ja, jeg hader at se 30 minutters forfilm før min film-menu kommer frem ... Ved ikke hvad der sker for nogle producenter ... Især Disney er ikke rigtig kloge på det område ... :boxed:

osv osv...

9

søndag, 27. februar 2005, 22:56

Bekendelse: Har lige fundet ud, at jeg vist har læst forkert ang. regler for regionskoder. :O
Sorry - My bad !
Håber I ka' tilgive mig. ;) Tør ik' love at det aldrig sker mere - for er jo kun et menneske. :))

10

søndag, 27. februar 2005, 22:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin
Bekendelse: Har lige fundet ud, at jeg vist har læst forkert ang. regler for regionskoder. :O
Sorry - My bad !
Håber I ka' tilgive mig. ;) Tør ik' love at det aldrig sker mere - for er jo kun et menneske. :))

Helt i orden ... Ja, man er jo kun menneske ... De fleste altså ... :))

11

søndag, 27. februar 2005, 22:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bentzin
Sorry - My bad !

Lol er du os et menneske? :crazyeyes:

Kan ske for alle :D

12

søndag, 27. februar 2005, 22:58

Citeret

Citeret

Ja, med nogle drev kan man finde en firmware som er moddet så den REG-dimmer er fjernet ... Det er så også helt lovligt, men er ikke muligt at gøre med alle drev.

AnyDVD kan også gøre andre dejlige ting ...

Fx...

- It can prevent the automatic launch of software from your Video DVDs
.... Hvem fanden gider at installere en speciel player eller hvad ved jeg når man vil se en DVD-film på sin computer ? ... Med AnyDVD, så slipper man for at se på den besked om man overhovedet vil installere det ... Som man jo naturligvis alligevel trykker nej til.

- AnyDVD can remove unwanted user prohibitions, e.g. it removes forced subtitles or it lets you skip copyright messages and FBI Warnings.
... Ja, jeg hader at se 30 minutters forfilm før min film-menu kommer frem ... Ved ikke hvad der sker for nogle producenter ... Især Disney er ikke rigtig kloge på det område ... :boxed:

osv osv...

Alle tiders :D Ser frem til at komme igang med det :)

13

søndag, 27. februar 2005, 22:58

HuleFanden: du har fået PM.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.