BSOD - Ud af ingenting?

  • Underligt..


    Har siddet og spillet "Sacred" i 2-3 timer, genstarter den lige og da den kommer til XP load, går den i BSOD...


    SKOD!


    Har prøvet at bytte om på ram i socket. 1 af gangen osv. Har prøvet andet grafikkort..


    Når jeg prøver "safe mode", stopper den ved mup.sys mener jeg det er.. Derefter går den i BSOD igen!


    Er så igang med at formatere, for de chipsetdrivere der lå på XP'en før, var fra et Abit. Dog med samme chipset. Kan de drivere lige pludselig ha fucked up? Har genstartet mange gange, siden jeg havde Abit-boardet i, uden problemer..


    Har søgt på koden, som i øvrigt er:
    0x0000007B, 0xF7C46640, 0xC0000034 - resten er nuller..


    Nogen siger det er ram, andre siger fejl på bundkort osv.


    :rolleyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Exxon ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Du kunne starte med at fortælle hvilken hardware du har evt.


    Det er lidt ligemeget jo.. Har noget gammelt socket a osv.


    Den har bare ikke gjort det før idag, ved en genstart. Har formateret nu, og indtil videre kører det fint. Er igang med memtest nu, så nu må vi se.. :rolleyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Hvis det bare er en enkelt BSOD, lyder det da ikke som et så stort problem. Jeg får også en, en gang i mellem, men ja. Tager det ikke så tungt. Kan være maskinen bare fuckede up en enkelt gang.


    Men kan da godt se det er lidt frustrerende.

  • ...Begynder mere og mere på at tro, at det har været en driver der har fucked up! Microsoft Memory Diagnostics og Memtest86 har ikke fundet fejl indtil videre!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Nå.. Lidt videre er jeg da kommet! Har kørt memtest86 i snart 20 timer, uden at finde fejl. Har kørt 20 passes. Ingen problemer what so ever..


    Mon det var en driver?


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo